Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det slagordet (ikke ordtak) ble oppfunnet på midten av 80-tallet forbindelse med en reklamekampanje for Solo. Jeg husker at den kampanjen ble slått ganske stort opp i forbindelse med russetiden. Jeg synes at luften har gått litt ut av ballongen når det gjelder gule lys på bilen. Dette var "nytt" (enda en gang) og kult for 5-6 år siden, men nå er det LED og laserlys som gjelder... :)

http://kampanje.com/archive/2011/01/try-stjerner-skal-lage-solo-reklame/

Skrevet

Det handler jo uansett om gammeldagse hallogenlys og hvis det er et poeng at bilen er gammel bør lysene være originale og hvite synes jeg. For 20-25 år siden var det bare i Frankrike at bilene hadde gule lys som standard hvis det ikke handlet om bilsport... :)

Skrevet

Jeg har ganske kule LED lys ja. Få biler har laser idag iom. at disse lysene er helt nye. BMW i8 tror jeg har laserlys... :)

Skrevet

Jeg har ganske kule LED lys ja. Få biler har laser idag iom. at disse lysene er helt nye. BMW i8 tror jeg har laserlys... :)

Så....når du kjøper en gammal porsche så skal du utstyre den med led og laser?:P

Skrevet

Nei. Hvorfor skal man det når den er gammel? Jeg liker originale gamle biler. Allikevel er LED og laserlys kulere enn hallogenlys med gul film... :)

Skrevet

Han har til og med adaptive LEDs (Når kona er med) :)

LED lysene slår seg på automatisk og man kan ikke manuelt slukke disse lysene. De justerer imidlertid automatisk styrken etter hvor mørkt det er utenfor... :)

Skrevet

Jeg skjønner hva du mener Wicky, men jeg er ikke enig med deg. Jeg syntes at gule lys var kult for 5-6 år siden, men ikke idag. Hver sin smak though... :)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...