Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

"Vi har ikke satt noe tak, men mener at det Stortinget må vedta er et tydelig mål om at 9 av 10 biler som selges i 2020 skal være 0-utslippsbiler og at de varslede avgiftsendringene som regjeringen kommer med i revidert nasjonalbudsjett må følge opp dette. For oss er det resultatet som teller. Vi diskuterer gjerne endringer i både elbilavgifter og andre fordeler så lenge vi får en nybilpark i 2020 som er bortimot fossilfri, sier Holmås."

Gi meg en I8, så skal jeg gledelig kjøre Elbil, frem til da får SV roe seg litt.

Skrevet

Noen andre som har opplevd å ikke få poste i forumet med tapatalk? Der hvor jeg trykker for å poste er det bare en nedtellig fra x-antall sekunder.

Skrevet

Noen andre som har opplevd å ikke få poste i forumet med tapatalk? Der hvor jeg trykker for å poste er det bare en nedtellig fra x-antall sekunder.

Bruker det ikke. Prøvde en gang men det var ikke noe for meg.

Skrevet

Da var man bolig eier :) Deilig på fredag det!

Så deilig ! 

jeg har nettopp vært på visning på den leiligheten jeg viste deg, det viste seg å være dårlige vinduer. Enkle tynne vinduer, + at det er felles vaskerom ... :( 

ikke noe for meg der.

Skrevet

Vinduer kan byttes, du er vel ganske nevenyttig også så det klarer du selv. Men felles vaskerom er værre altså.

Vinduer er greit. 

men det var veldig lite der , 45 kvadratt var veldig lite :P 

felles vaskerom er ikke aktuelt for meg.

Skrevet

45 er ikke særlig stort nei, er ikke stort mer enn hva vi har på campingvogna med forteltet det. Ser den med vaskerommet altså, blir litt feil å kjøpe sitt eget også må du gå ned i f.eks en felleskjeller to etasjer ned for å vaske klær. Da kan man jo like så godt bo i brakke og vaske klærne hjemme hos mor.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...