Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vurderer kjøp av hund. Har di siste dagene sett på japansk spisshund og er ganske forelsket i den hvite pelsen og svarte nesen og øyene. Vurderer ein tur til Bergen neste uke og handle

Skrevet

Hjeelp!

Tips til ok dekknettsjappe med sånn ca ganske ok priser? Alltid brukt interdekk, men nå erre ?#%(#% meg nok. Treige! :)

Skrevet (endret)

Hmm.. Opplevd litt av hvert mht frakt og dekkonline. Problemet er at jeg trenger dekk før 7.Mai. Sånn.. Garantert :)

Og forresten!

Normalt å totalt slite ut ett sett bakdekk pr sommersesong? I fjor sleit jeg ut 1.5 sett. Makan.. Ikke har jeg enorm kjørelengde på bilen heller, kjørte kanskje 10k km på ett sett.

Endret av Nytern
Skrevet

En kompis som lurer:

Han har en preface E46 coupe.

Han lurer på om dører fra facelift eller dører fra preface cab /facelift cab passer bilen hans. Er det samme eller forskjellige dører? =)

Takk for hjelpsomme svar

Skrevet (endret)

Firehjulskontroll er utført, den var spot on! Sliter jevnt og. Kjøpe lokalt ja, det er for pensjonister og pengesterke fjottepromper. Jeg bor i gokk, her blir du regelrett dratt bak verkstedet og skutt hvis du ber om noe annet enn 205/55-16 :D

Endret av Nytern
Skrevet

Firehjulskontroll er utført, den var spot on! Sliter jevnt og. Kjøpe lokalt ja, det er for pensjonister og pengesterke fjottepromper. Jeg bor i gokk, her blir du regelrett dratt bak verkstedet og skutt hvis du ber om noe annet enn 205/55-16 :D

Send en mail til blankbil.no.

Alltid gitt meg gode priser, handler kun av han nå. Kan enten leveres på bedriftsadresse eller hentes hos han.

Skrevet

Wicky, jeg vil ikke anbefale slike raser. De er ustabile som pokker...

Var ute og jogget i skauen tidligere i uka, og en blanding av en slik og labrador kom løpende mot meg ut av det blå (eieren gikk 200m bak)...denne bikkja hoppet rundt meg og beit meg i hånda, men da jeg er vant hunder var jeg litt fysisk og brysk tilbake, så no problem. Men min bekymring er hvis denne møkkasaken løper på barn og unge som ikke kan sette seg i respekt. Hadde jeg vært deg hadde jeg unngått disse skitmiksene av noen hunder, og gått for noen familievennlige raser. Du som har et barn løpende rundt burde passe på hva du skaffer deg av hunder.

Skrevet

Èn bekjent burnet utenfor huset mitt for en stund siden, og etter det har det balla på seg!  Folk har visst en tendens til å legge igjen spor på steder hvor det allerede er spor.   Begynner å frykte at folk tror det er jeg som MÅ ta en burnout hver gang jeg kommer hjem  :stupid:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...