Daniel. Skrevet Mai 10, 2015 Skrevet Mai 10, 2015 Er old.koed.no en bra side å bestille deler på, eller er det kun "ny" koed.no som gjelder? Virker som det er to helt forskjellige priser på deler der.
hermanoo90 Skrevet Mai 10, 2015 Skrevet Mai 10, 2015 Er old.koed.no en bra side å bestille deler på, eller er det kun "ny" koed.no som gjelder? Virker som det er to helt forskjellige priser på deler der. Hvis du bestiller på dagtid så kan du chatte med koed ansatte. Frem til 17.00 mener jeg å huske. Skal være like priser på alt koed selger. Men hvis du finner noe feil så kan du sikkert spørre dem på chatten, eller via mail. =) Koed yter ihvertfall meget god service og har gode priser, sammen med GS er de mine 2 favoritt BMW butikker. =)
awt Skrevet Mai 10, 2015 Skrevet Mai 10, 2015 Er old.koed.no en bra side å bestille deler på, eller er det kun "ny" koed.no som gjelder? Virker som det er to helt forskjellige priser på deler der. Jeg bruker stort sett bare old.koed.no, da jeg liker den best, samt at det er der bruktmarkedet er.
Daniel. Skrevet Mai 10, 2015 Skrevet Mai 10, 2015 Hmm, syns også old.koed.no var mye bedre med tanke på å finne riktig del. Skjønte ikke en drit av den nye. Pluss at (som sagt) så virket det mye billigere på old.koed.GS syns jeg virker dyrere på alt. Mulig jeg tar feil da. Men hvor lang tid tar levering da?
hermanoo90 Skrevet Mai 10, 2015 Skrevet Mai 10, 2015 (endret) Koed har få dager med leveringstid, jeg bor ikke langt unna Oslo, og det lengste jeg har ventet på deler fra dem var 4 dager. GS er dyre på noen ting ja, men den butikken bruker jeg som oftest når det lønner seg eller fordi jeg må ha delen på samme dag eller dagen etter. Bruker også kun old koed. =) Endret Mai 10, 2015 av hermanoo90
awt Skrevet Mai 10, 2015 Skrevet Mai 10, 2015 Jeg tror prisene på den nye og gamle Koed-siden er ganske like, har ihvertfall vært det tidligere. Fraktprisen har derimot vært billigere på den nye for å folk til å benytte den, men nå tror jeg det også har blitt likt. Når det er kampanjer med fri frakt gjelder dette kun den nye siden.
Daniel. Skrevet Mai 10, 2015 Skrevet Mai 10, 2015 (endret) Ok, for jeg bør helst få delene denne uken. Kunne egentlig bestilt disse delene på Mekonomen, men jeg syns prisene var litt vel stive. Men tror jeg får bestille fra old.koed.no da. Hvor kan man chatte med ansatte da? Eller var det på nye siden? Og hvorfor står det to ulike priser på old.koed? Står NOK 345,00 / NOK 431,25 (og et lite 1 tall) awt; Kan godt være jeg tar feil ang. priser, men old.koed var mye enklere å finne frem til riktige deler syns jeg. Endret Mai 10, 2015 av DanielStance
hermanoo90 Skrevet Mai 10, 2015 Skrevet Mai 10, 2015 Gå inn på koed sin hjemmeside i morgen på dagtid (før 17.00) og chatt med dem. Tror det skal være på nye siden men du får sikkert bestillt fra gamle siden, det finner du nok fort ut av, samt. kan du jo også spørre dem om ca leveringstid når du angir bodsted osv, og at de har de delene du skal ha på lager.
Daniel. Skrevet Mai 10, 2015 Skrevet Mai 10, 2015 Ok, skal se om jeg husker å gjøre det i morgen mens jeg er på skolen Takk for svar begge to
hermanoo90 Skrevet Mai 10, 2015 Skrevet Mai 10, 2015 Bare hyggelig! =) Hadde tenkt å bare "like" kommentaren din, meeeeen har brukt opp likesene for i dag =( Teit at det ikke er ubegrenset...
hermanoo90 Skrevet Mai 10, 2015 Skrevet Mai 10, 2015 Ganske teit at bimmers skal bestemme hvor mye jeg liker ting... :s Daniel., Xavi0n og janerik171187 reagerte på dette 3
Eksos Skrevet Mai 10, 2015 Skrevet Mai 10, 2015 Det at det står to forskjellige tall, med skråstrek i mellom, er nok fordi de oppgir prisene med og uten moms Se på den siste du, så ordner nok alt seg...
Anbefalte innlegg