Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

bilen er 98mod , men når jeg kjøper deler så må det handles til 99mod .

det er lite rust, kun en liten flekk bak ved bakfanger på størrelse med tuppen av tommelen. og litt forran på ene skjermen der hvor vann sand og drit spruter rett på og tærer på lakken. så vil si den er bra for rust iforhold til mye andre e39er jeg har sett. 

jeg lar den stå litt til med dagens pris, man vet jo aldri plutselig dukker det en kjøper opp, jeg senket prisen idag, men tror nok kanskje jeg må enda mere ned i pris for å få litt fortgang i det ja.

Bedre å ha litt å gå på, enn å ikke ha noe å gå på :) Plutselig dukker en kjøper opp og vil ha den for -5000, da er det dumt hvis du har satt ned prisen med 5000 allerede.

Tips: aldri skriv "99% rustfri" i annonsen, da 1% av ca 1500 kg = 15 kg med rust. Og da ble det ikke så lite likevel :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bilen er 98mod , men når jeg kjøper deler så må det handles til 99mod .

det er lite rust, kun en liten flekk bak ved bakfanger på størrelse med tuppen av tommelen. og litt forran på ene skjermen der hvor vann sand og drit spruter rett på og tærer på lakken. så vil si den er bra for rust iforhold til mye andre e39er jeg har sett. 

jeg lar den stå litt til med dagens pris, man vet jo aldri plutselig dukker det en kjøper opp, jeg senket prisen idag, men tror nok kanskje jeg må enda mere ned i pris for å få litt fortgang i det ja.

Lovende! Da snakker vi vel dobbelvanos maskinist, bedre airbager, bedre kjølesystem og sikkert mye annet :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags prisklasse snakker man om for en strøken 540i E34, og 540i E39? Er det lik motor i dem, sett bort fra litt hk forskjell? Hva er forskjellen i vekt? Hvilken av dem antas å være morsomst å kjøre samt mest driftsikkert?

M5 E34 har jeg hørt er veldig dyr å holde velholdt, gjelder det samme for 540ien tro?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har du råd til å kjøpe M5 variantene så anbefales de veldig, M biler er noe helt for seg selv. De holder seg i priser og e34 m5 er ikke på vei neddover i pris i hvert fall. Så tenk på det som å sette penger i en sparekonto =)

Det jeg skrev nå er kun erfaring fra å sitte på, utenom 3serie e90 m3 som jeg har kjørt. Men også fra andres erfaringer jeg har lest.

Når det er snakk om "såppass" mye penger, så vil jeg nok råde deg til å prøve alle variantene du vurderer samt lese deg opp på alle.

Vedlikehold er det på alle biler, at en M motor kontra en V8 er veldig forskjellig i vedlikehold tviler jeg på. Tilstand og servicehistorikk er meget viktig på slike biler =)

Endret av hermanoo90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sitter igjen med en negativ erfaring... Og det er oppdateringen på navigasjonen.. Oppdaterte til 2015.2 for en liten stund siden, og her det MYE som ikke er kommet med. Blant anna "nye" veien ved krøderen og masse inni Oslo gryta. Rundt Operaen og det området.. Skuffende... 

Veiene i Oslo vil ikke bli tilgjengelige på alle kart før i 2017. Først da er barcode, operaen, tunnellene etc ferdig bygget og klar for "karting" :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veiene i Oslo vil ikke bli tilgjengelige på alle kart før i 2017. Først da er barcode, operaen, tunnellene etc ferdig bygget og klar for "karting" [emoji14]

Aha, jammen da er det jo greit. Var bare litt irriterende i går.. [emoji14]

Ikke bare bare å havne midt inni gryta uten en snøring på hvor jeg skal.. Tylen vestlendig i "storbyen" er ikke bra kombo.. [emoji14]

Sent fra min LG-D802 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aha, jammen da er det jo greit. Var bare litt irriterende i går.. [emoji14]

Ikke bare bare å havne midt inni gryta uten en snøring på hvor jeg skal.. Tylen vestlendig i "storbyen" er ikke bra kombo.. [emoji14]

Sent fra min LG-D802 via Tapatalk

Skjønner deg godt..spesielt når GPS sier "ta til høyre" også ser man til høyre og det er kun en stor betongvegg... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner deg godt..spesielt når GPS sier "ta til høyre" også ser man til høyre og det er kun en stor betongvegg... :P

Kjøre nede på Risløkka der har vært interessant i noen måneder... :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...