Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Hvordan er det å parkere på campen der? Tør folk det?  Er det vakthold? eg ser for meg stjeling, hærverk osv? Bare lurer for kunne tenkt meg ned en gang siden eg har et relativt harry inntrykk av hele opplegget, men sist eg var nede var før eg fikk lappen, så kanskje man skulle gitt det en sjanse neste gang.. 

Når folk sier gatebil tenker eg vrakeklare biler og grøftfyll med folk i felleskjøpet dress, missforstå meg rett, er ingen sossegutt sjøl, men har mine harrygrenser.. :P 

Edit; ingen dissing av opplegget, trekker jo til seg ekstremt med folk, og sikkert myyye strøkne biler der også :) Bare eg som har fått litt forvridd inntrykk sikkert.

Endret av BMWE39turbo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

er en god blanding på gatebil av forskjellige stiler. vært der to år på rad og drar ditt i morgen tidlig. 

er mye drifting, ja, men er det jeg syntes er tøffest å se på. Extreme kjøring og timeattack er litt kjedelig. Da går jeg heller rundt på utstillingen og i depoet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva slags prisklasse snakker man om for en strøken 540i E34, og 540i E39? Er det lik motor i dem, sett bort fra litt hk forskjell? Hva er forskjellen i vekt? Hvilken av dem antas å være morsomst å kjøre samt mest driftsikkert?

M5 E34 har jeg hørt er veldig dyr å holde velholdt, gjelder det samme for 540ien tro?

Har du sett på mazda 323 gtr/gtx og nissan sunny gti-r ? Det ser jeg for meg som veldig morsomme biler![emoji2] ligger vel rundt 60k

Edit: Feil quote men den var til deg

Endret av Halvor_nor
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit hvem som eier den. Kompis sv meg, sitter fortsatt og venter på svar fra dama hans som kjørte den. Men det går heldigvis bra med hu. Ja det er en orginal m5 Touring

Sent from my iPhone using Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg veit hvem som eier den. Kompis sv meg, sitter fortsatt og venter på svar fra dama hans som kjørte den. Men det går heldigvis bra med hu. Ja det er en orginal m5 Touring

Har ikke sett den (vært mye i sandefjord). Pen bil. Vet du hvem sin skyld det var?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trur det var e60'n skal ikke si for sikkert. Kan holde dere oppdatert når jeg veit mer :)

E34'n er ikke veldig me ute å ratter jeg bruker og låne den i ny og ned xD

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...