Nytern Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Er på vei nedover nå! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMWE39turbo Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 (endret) Hvordan er det å parkere på campen der? Tør folk det? Er det vakthold? eg ser for meg stjeling, hærverk osv? Bare lurer for kunne tenkt meg ned en gang siden eg har et relativt harry inntrykk av hele opplegget, men sist eg var nede var før eg fikk lappen, så kanskje man skulle gitt det en sjanse neste gang.. Når folk sier gatebil tenker eg vrakeklare biler og grøftfyll med folk i felleskjøpet dress, missforstå meg rett, er ingen sossegutt sjøl, men har mine harrygrenser.. Edit; ingen dissing av opplegget, trekker jo til seg ekstremt med folk, og sikkert myyye strøkne biler der også Bare eg som har fått litt forvridd inntrykk sikkert. Endret Juli 8, 2015 av BMWE39turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Jeg har inntrykket av at gatebil er et drifte treff + harry treff + litt show/stance vag biler. Filmer og bilder av de showene og folka har vært for mye harry greier, sorry ass. Som du sa, ingen sossegutt selv, men ikke fan av harry-stilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Fikk litt greier i dag Sent from my iPhone using Tapatalk hermanoo90 og Marius2002 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 er en god blanding på gatebil av forskjellige stiler. vært der to år på rad og drar ditt i morgen tidlig. er mye drifting, ja, men er det jeg syntes er tøffest å se på. Extreme kjøring og timeattack er litt kjedelig. Da går jeg heller rundt på utstillingen og i depoet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvor_nor Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 (endret) Hva slags prisklasse snakker man om for en strøken 540i E34, og 540i E39? Er det lik motor i dem, sett bort fra litt hk forskjell? Hva er forskjellen i vekt? Hvilken av dem antas å være morsomst å kjøre samt mest driftsikkert? M5 E34 har jeg hørt er veldig dyr å holde velholdt, gjelder det samme for 540ien tro? Har du sett på mazda 323 gtr/gtx og nissan sunny gti-r ? Det ser jeg for meg som veldig morsomme biler![emoji2] ligger vel rundt 60kEdit: Feil quote men den var til deg Endret Juli 8, 2015 av Halvor_nor Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 To BMW som har kræsja i Sandefjord, en E61 og en E34 (M5?). Noen smartinger her fra? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Jeg veit hvem som eier den. Kompis sv meg, sitter fortsatt og venter på svar fra dama hans som kjørte den. Men det går heldigvis bra med hu. Ja det er en orginal m5 Touring Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Jeg veit hvem som eier den. Kompis sv meg, sitter fortsatt og venter på svar fra dama hans som kjørte den. Men det går heldigvis bra med hu. Ja det er en orginal m5 Touring Sent from my iPhone using Tapatalk Har ikke sett den (vært mye i sandefjord). Pen bil. Vet du hvem sin skyld det var? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Trur det var e60'n skal ikke si for sikkert. Kan holde dere oppdatert når jeg veit mer E34'n er ikke veldig me ute å ratter jeg bruker og låne den i ny og ned xD Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Det var visst en rævkjøring, og E60 så hel ut bak så jeg antar at M5n ikke er hel i ræva Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Håper virkelig det er bedre en det ser ut til. Skal dra of se på bilen nå Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shattered Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Håper virkelig det er bedre en det ser ut til. Skal dra of se på bilen nå Sent from my iPhone using Tapatalk Hold oss oppdatert! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Will do Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Har ikke fått sett på bilen, men prata med eieren, skal vist bare være fangerne som er ødelagte. Men han hat ikke fått skrudd nor på den og sjekka. Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg