Haukefer Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Da var Danmarktur 1august kjøpt og betalt. Satser på bra vær Sent from my iPad using Tapatalk Marius2002 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hermanoo90 Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Jeg veit hvem som eier den. Kompis sv meg, sitter fortsatt og venter på svar fra dama hans som kjørte den. Men det går heldigvis bra med hu. Ja det er en orginal m5 Touring Sent from my iPhone using Tapatalk Var redd det var din kompis da 316 skrev e34 m5 sandefjord :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Da var Danmarktur 1august kjøpt og betalt. Satser på bra vær Lurer litt på det samme selv rundt den tiden, men sliter litt med å finne overnatting til en fornuftig pris. Hvor går ferden? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet Juli 8, 2015 Share Skrevet Juli 8, 2015 Blir dyr denne turen, har allerede gått over budsjettet.. Pass farten folkens! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Lurer litt på det samme selv rundt den tiden, men sliter litt med å finne overnatting til en fornuftig pris. Hvor går ferden? Den går til Lyngby Mølle feriesenter, ikke langt fra løkken og 40min fra Ålborg. Hadde egentlig ikke ferieplaner i år så ble litt på sparket. 5000kr for en uke, så det var ikke vondt synst jeg. Bestillte via Sol og Strand awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 ehm.... finner de ut av chipping på EU også nå?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Åpenbare endringer av motorens styreenhet, ja? Hehe. Vel, det er toerfeil å være tom for spylervæske nå, og det samme hvis den gule vesten ligger i bagasjerommet og ikke i hanskerommet. Blitt ganske morsomt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Seriøst? Jeg har jo faen ikke plass til servicehefte / instruksjonsboka i hanskerommet engang.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Er seriøst ja... Går kanskje an å ha den i en sidelomme i døra foran, men den må være foran og ikke bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Spylevæske også? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Seriøst? Jeg har jo faen ikke plass til servicehefte / instruksjonsboka i hanskerommet engang.... http://www.dagbladet.no/2015/07/06/tema/motor/bil/dinside/aller/40015498/ http://www.dinside.no/926200/strengere-eu-kontroll https://lovdata.no/static/SF/sf-20121101-1039-01-02.pdf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flonoen Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Seriøst? Jeg har jo faen ikke plass til servicehefte / instruksjonsboka i hanskerommet engang.... Pga alle gønnerne som ligger der? Shattered og Nytern reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Nei de ligger i egen oppbevaringsboks "ett sted i bilen".... Men ja.... Er det lov med spacere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Ja, så lenge de er innskrevet i vognkort. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 9, 2015 Share Skrevet Juli 9, 2015 Morsomt det der.... De skrev ingenting om spacere eller senk...men de hørte ulyd fra hjullagere som ikke hadde slakke eller annen rumling ved kjøring...Kun når den hang på bukken... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg