Clutch Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 soffa sliting har det blitt en del av og godt at det er tilbake på jobb igjen til mandag e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 (endret) Eg har bare ferie denne uka. Går i å bygge stillas, rive no kledning, skrape maling fra tre OG mur... har egentlig ikk peiling ka eg holder på med, samt at ting går sleis heile jævla tida. Slåss med dette fram til søn, så er det slutt på "ferien" og slita igjen. Skal vist være formann ei uke. Endret Juli 23, 2015 av bmwgreg90 e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 morsomt og være formann fikk ansvaret for noen extra hjelper en gang jeg jobba overtid. skulle bare passe på at de gjorde ting riktig og at det faktisk ble gjort noe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
316 Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Hvor mange ganger i året kan jeg bli kalt ut da? Hva skjer om jeg er opptatt på jobb? Jobber turnus og befinner meg for eks i Bergen en uke, mens sivilforsvaret er der jeg bor, eksempelvis femti mil unna. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
noekult Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Begynt å komme endel av 4-serie coupeene. Så og si alle er M-sport i hvitt, sølv, grått eller sort. Det er litt trist mtp det store utvalget av eksteriør og interiørmuligheter man har. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Hvor mange ganger i året kan jeg bli kalt ut da? Hva skjer om jeg er opptatt på jobb? Jobber turnus og befinner meg for eks i Bergen en uke, mens sivilforsvaret er der jeg bor, eksempelvis femti mil unna.Det kommer jo an på hva som skjer. Er ikke noe fasit svar på det.. Er jo "pliktig" å møte når en er utkalla, men kan en ikke, så kan en ikke. Er du i Bergen og blir kalt ut så sier du bare at du ikke kan møte. Kan jo ikke kreve at alle stiller opp. Går jo på fritiden kan du si så hvis jeg blir kalt ut mens jeg er på Rhodos er det ikke mye jeg kan gjøre.. [emoji14] Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tambur4 Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Hvor mange ganger i året kan jeg bli kalt ut da? Hva skjer om jeg er opptatt på jobb? Jobber turnus og befinner meg for eks i Bergen en uke, mens sivilforsvaret er der jeg bor, eksempelvis femti mil unna. Skaff deg en attest fra arbeidsgiver som du kan vise til når du er på arbeidsreise. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
axept Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Kan ikke være nødvendig det. Har aldri brukt det og har avvist et par utkallinger. Ene gangen slapp jeg siden jeg skulle reise på guttetur tidlig dagen derpå. Sent fra min LG-D802 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Ja, nå kommer det en Mercedes-opptadering Jeg har de siste dagene gjort et godt stykke arbeid med å skifte noen dører og forskjermer. Var ikke mye igjen av forskjermene for å si det mildt! Så deler et bilde med dere som sier noe om mangel på bilpleie de siste 10 åra. Framdøra er polert opp før montering, og det syntes visst mer enn jeg hadde trodd En kamerat og jeg skal snart ta for oss hele bilen, det ser det ut til å være behov for Daniel. og hermanoo90 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
M|Fjeld Skrevet Juli 23, 2015 Share Skrevet Juli 23, 2015 Nesten sånn det er her å, jobber med transport selv , export og import. satt opp et par biler for lasting til i morgen i Oslo , også har det gått et par kaffe'r og TV som står på her hele tiden Jeg kommer med tom semi fra Bergen på søndag ettermiddag! Trenger du noe kjøring til Oslo/Østlandet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Min ferie har allerede vart i 2uker...Kona og kidden dro til Harstad...Men før hu dro fikk jeg beskjed om å male tak og vegger i kjøkken stue og soverom... Vel. Det var den "feste litt med gutta"-uka... Og nope...Jeg kan virkelig ikke male De kommer tilbake senere idag. Og det er ett salig kaos hos oss...Lurer på åssen hun reagerer... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmwgreg90 Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Male inne er jo ein fin "fest med gutter dugnad" Legg ein kasse pils midt i rommet og kos dere:) e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Pakistaner. Pils. Nææh. Er også begrensa hvor mye kebab vi kan spise e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 har du malt noe i det hele tatt Wicky ??? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Espen Aass Skrevet Juli 24, 2015 Share Skrevet Juli 24, 2015 Og nope...Jeg kan virkelig ikke male De kommer tilbake senere idag. Og det er ett salig kaos hos oss...Lurer på åssen hun reagerer... Løp og kjøp blomster fort som fy................. e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg