Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Eg har bare ferie denne uka. Går i å bygge stillas, rive no kledning, skrape maling fra tre OG mur... har egentlig ikk peiling ka eg holder på med, samt at ting går sleis heile jævla tida. Slåss med dette fram til søn, så er det slutt på "ferien" og slita igjen. Skal vist være formann ei uke.

Endret av bmwgreg90
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger i året kan jeg bli kalt ut da? Hva skjer om jeg er opptatt på jobb? Jobber turnus og befinner meg for eks i Bergen en uke, mens sivilforsvaret er der jeg bor, eksempelvis femti mil unna.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor mange ganger i året kan jeg bli kalt ut da? Hva skjer om jeg er opptatt på jobb? Jobber turnus og befinner meg for eks i Bergen en uke, mens sivilforsvaret er der jeg bor, eksempelvis femti mil unna.

Det kommer jo an på hva som skjer. Er ikke noe fasit svar på det..

Er jo "pliktig" å møte når en er utkalla, men kan en ikke, så kan en ikke. Er du i Bergen og blir kalt ut så sier du bare at du ikke kan møte. Kan jo ikke kreve at alle stiller opp. Går jo på fritiden kan du si så hvis jeg blir kalt ut mens jeg er på Rhodos er det ikke mye jeg kan gjøre.. [emoji14]

Sent fra min LG-D802 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skaff deg en attest fra arbeidsgiver som du kan vise til når du er på arbeidsreise.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan ikke være nødvendig det. Har aldri brukt det og har avvist et par utkallinger. Ene gangen slapp jeg siden jeg skulle reise på guttetur tidlig dagen derpå.

Sent fra min LG-D802 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, nå kommer det en Mercedes-opptadering  8-[

Jeg har de siste dagene gjort et godt stykke arbeid med å skifte noen dører og forskjermer. Var ikke mye igjen av forskjermene for å si det mildt!

Så deler et bilde med dere som sier noe om mangel på bilpleie de siste 10 åra. Framdøra er polert opp før montering, og det syntes visst mer enn jeg hadde trodd :-k

En kamerat og jeg skal snart ta for oss hele bilen, det ser det ut til å være behov for  :whut:

11224607_10155897273370341_5150154427442

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nesten sånn det er her å, jobber med transport selv , export og import.

satt opp et par biler for lasting til i morgen i Oslo , også har det gått et par kaffe'r og TV som står på her hele tiden :P

Jeg kommer med tom semi fra Bergen på søndag ettermiddag! :P Trenger du noe kjøring til Oslo/Østlandet? :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Min ferie har allerede vart i 2uker...Kona og kidden dro til Harstad...Men før hu dro fikk jeg beskjed om å male tak og vegger i kjøkken stue og soverom...

Vel.

Det var den "feste litt med gutta"-uka...

Og nope...Jeg kan virkelig ikke male :) De kommer tilbake senere idag. Og det er ett salig kaos hos oss...Lurer på åssen hun reagerer...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...