Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg bruker alltid sparebank1 sine priser til å prute hos gjensidige :P

Drar også frem at vi har vært trofaste totalkunder i en årrekke og har kjørt skadefritt. Hehe.

SB1 skulle f.eks. ha mellom 1000-1300kr mnd for en TMS P85 (sjekket 10k og 12k km)

Hørte på gøy med gjensidige, og fikk 12k km for 500kr mnd. Mao under halv pris :) Helt samme vilkår, med unntak av totalkunde/fordelskunde-rabatt hos gjensidige. Hjelper å ta en prat med dem vs kjøp via nettsidene. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp fra nettsidene stemmer aldri, nei. Ringer jeg, hvis jeg lurer på noe. :) Skrev forresten feil i mitt forrige innlegg, det var IF som ikke ville forsikre Celica GT4 på meg, Gjensidige var ikke noe problem over hode. Kosta vel stusselige 5000 i året ca også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøp fra nettsidene stemmer aldri, nei. Ringer jeg, hvis jeg lurer på noe. :) Skrev forresten feil i mitt forrige innlegg, det var IF som ikke ville forsikre Celica GT4 på meg, Gjensidige var ikke noe problem over hode. Kosta vel stusselige 5000 i året ca også.

Begynte å lure ja, fordi det som var Postbanken før (vet ikke om de er akkurat som DNB mtp forsikring), samt Gjensidige, var villige til å forsikre så godt som alt jeg spurte om. De eneste bilene jeg ble satt ut av prismessig var Audi S4 or RS4. De har sinnsyk forsikringspris, langt verre enn M3 o.l.! Gamle S4 er jo nesten uten unntak kjøpt av "hooligans" som kjører bila i grøfta.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stemmer. Jeg spurte om de hadde noen begrensninger, det kunne være hvis jeg kjøpte Bentley til 5-6 millioner osv at jeg kunne få trøbbel, tenker derfor at M3 osv ikke bør være et spørsmål en gang så lenge man er villig til å åpne pængboka :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

http://m.finn.no/car/used/ad.html?finnkode=62078687&sort=0&model=1.749.2132&make=0.749&ref=fas

Tanker om denne? Selvfølgelig ikke spennende motorvalg men bilen så veldig pen ut :)

Så jo rimelig strøken ut :)

http://www.finn.no/61787303

Hva med denne? Er automat, og litt mer kjedelig farge, men er i hvertfall hakket sprekere enn en 318i. [emoji14]

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...