Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)

mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Det interessante er hvordan generasjonen som vokser opp i dag må betale prisen for flyktningestrømmen som kommer.

Jeg har ikke tro på at en slik utvikling vi ser i dag (feks at schengenavtalen brytes) hvor så mange flykter inn i et europa som allerede har dårlige utsikter med å forsørge alle som har startsborgerskap pr i dag med jobb er bærekraftig.

Endret av Hawkon88
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjøpte meg en e36 med m50b25 motor i til vinterbil.

Er vibrasjon i bilen når jeg ruser den, når jeg står stille.

Motor/girkassefester ser bra ut. Tanken som slår meg er kast i svinghjul kanskje? Er det mulighet for det?

Virker ikke som vibrasjonen kommer direkte fra motoren så.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Motor/girkassefester ser bra ut. Tanken som slår meg er kast i svinghjul kanskje? Er det mulighet for det?

Bytta til motorfester som er stivere?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sku vært alkolås på ebay!!! Fikk pakke i dag, kom til å knuse ett glass på nachspiel for to uker sia. Husker det ikke, men hadde tydeligvis fått dårlig samvittighet, for jeg har bestilt ett nytt colaglass på ebay.... problemet var at colaglasset viste seg å være ett "samleobjekt" fra 1916 [emoji14] Sikkert forfalska, var fra Taiwan, men faen så dyrt :|

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sku vært alkolås på ebay!!! Fikk pakke i dag, kom til å knuse ett glass på nachspiel for to uker sia. Husker det ikke, men hadde tydeligvis fått dårlig samvittighet, for jeg har bestilt ett nytt colaglass på ebay.... problemet var at colaglasset viste seg å være ett "samleobjekt" fra 1916 [emoji14] Sikkert forfalska, var fra Taiwan, men faen så dyrt :|

Haha, helt enig! Ble litt ivrig i en budrunde en sen kveld jeg kom hjem og betalte litt vel mye for en vin/champagne kjøler...
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hahaha, jeg har også handlet i noget påvirket tilstand.

Kjøpte en grå hettegenser men en så fæl påskrift at jeg aldri kan gå med den utendørs. Det er jo greit nok i seg selv, men når prisen var rett over 200 kroner og selger ikke hadde merket den med en lavere pris enn hva den egentlig var endte jeg seff opp med div. tollgebyr og behandlingsgebyr. Ble en smule dyrere enn planlagt.

Bestile meg også engang en genser med hamburgermønster på. Ikke akkurat det plagget som passer i flest anledninger.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...