e30_joakim Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Ser ut som det er første vinteren på lenge jeg får holde meg til bruksbil og ikke Winterbeater .. morsomt med vinterbil og leke litt ... men nå har jeg FORHJULSDRIFT .............. janerik171187 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hawkon88 Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 (endret) Det interessante er hvordan generasjonen som vokser opp i dag må betale prisen for flyktningestrømmen som kommer. Jeg har ikke tro på at en slik utvikling vi ser i dag (feks at schengenavtalen brytes) hvor så mange flykter inn i et europa som allerede har dårlige utsikter med å forsørge alle som har startsborgerskap pr i dag med jobb er bærekraftig. Endret September 17, 2015 av Hawkon88 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Kjøpte meg en e36 med m50b25 motor i til vinterbil. Er vibrasjon i bilen når jeg ruser den, når jeg står stille. Motor/girkassefester ser bra ut. Tanken som slår meg er kast i svinghjul kanskje? Er det mulighet for det? Virker ikke som vibrasjonen kommer direkte fra motoren så. e30_joakim og Diiesel reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Kjøpte meg en e36 med m50b25 motor i til vinterbil. Er vibrasjon i bilen når jeg ruser den, når jeg står stille. Motor/girkassefester ser bra ut. Tanken som slår meg er kast i svinghjul kanskje? Er det mulighet for det? Virker ikke som vibrasjonen kommer direkte fra motoren så. Bytta til motorfester som er stivere? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kvammis Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 (endret) Slett Endret September 17, 2015 av kvammis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diiesel Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Kjøpte meg en e36 med m50b25 motor i til vinterbil. Er vibrasjon i bilen når jeg ruser den, når jeg står stille. Motor/girkassefester ser bra ut. Tanken som slår meg er kast i svinghjul kanskje? Er det mulighet for det? Virker ikke som vibrasjonen kommer direkte fra motoren så. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Sku vært alkolås på ebay!!! Fikk pakke i dag, kom til å knuse ett glass på nachspiel for to uker sia. Husker det ikke, men hadde tydeligvis fått dårlig samvittighet, for jeg har bestilt ett nytt colaglass på ebay.... problemet var at colaglasset viste seg å være ett "samleobjekt" fra 1916 [emoji14] Sikkert forfalska, var fra Taiwan, men faen så dyrt sandersander og Skare1 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olenikolai Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Sku vært alkolås på ebay!!! Fikk pakke i dag, kom til å knuse ett glass på nachspiel for to uker sia. Husker det ikke, men hadde tydeligvis fått dårlig samvittighet, for jeg har bestilt ett nytt colaglass på ebay.... problemet var at colaglasset viste seg å være ett "samleobjekt" fra 1916 [emoji14] Sikkert forfalska, var fra Taiwan, men faen så dyrt Haha, helt enig! Ble litt ivrig i en budrunde en sen kveld jeg kom hjem og betalte litt vel mye for en vin/champagne kjøler... e30_joakim og adne95 reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersander Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Hahaha, jeg har også handlet i noget påvirket tilstand. Kjøpte en grå hettegenser men en så fæl påskrift at jeg aldri kan gå med den utendørs. Det er jo greit nok i seg selv, men når prisen var rett over 200 kroner og selger ikke hadde merket den med en lavere pris enn hva den egentlig var endte jeg seff opp med div. tollgebyr og behandlingsgebyr. Ble en smule dyrere enn planlagt. Bestile meg også engang en genser med hamburgermønster på. Ikke akkurat det plagget som passer i flest anledninger. adne95 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Passer sikkert i USA. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
majuz Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Heh, hamburgermønster faktisk.Av en eller annen grunn fikk det meg til å tenkte på denne musikkvideoen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dweezil Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Sånn går det når man velger feil merke... http://www.dbtv.no/4490485673001?dbtvl=6&_ga=1.192211305.2106237808.1442518638 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 (endret) Husker jeg så en VW T3 fra Litauen for en stund siden, den var oransje, og hadde burger og pomes frittes motiv på siden Var faktisk litt tøff. Endret September 17, 2015 av DanielStance e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 Bytta til motorfester som er stivere? Hmm det vet jeg ikke, er jo en mulighet. Har ikke studert dem så mye om dem så fancy ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fish Skrevet September 17, 2015 Share Skrevet September 17, 2015 (endret) Slenger denne inn her, for å friste dem som bor utenfor Telemark. Er faktisk meldt veldig bra vær på lørdag også. Endret September 17, 2015 av fish Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg