janerik171187 Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 når det kommer røyk av vaskemaskinen er det vell på tide med ny Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Neida, bare maskineriet som forteller deg at det er der Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 da må jeg kjøpe meg Horison 2 da ... Forza 6 er jævli rått på drifting værtfall Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Neida, bare maskineriet som forteller deg at det er der Dropper jeg tørketrommelfunksjonen på den så ryker den ikke hehe. Lager fæle lyder på sentrifugering da. Så holder meg til hurtigprogram nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 (endret) Mumford And Sons til Norge i mai [emoji2] Sendt fra min Sony Z5 via Tapatalk Endret Oktober 30, 2015 av Haukefer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pautomagi Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Dropper jeg tørketrommelfunksjonen på den så ryker den ikke hehe. Lager fæle lyder på sentrifugering da. Så holder meg til hurtigprogram nå Men får vell spandere på meg en ny en. Er nok bare lo og støv som ryker. En slags selvrens funksjon Kjør på, men av HMS grunner la slukke apparatet stå i nærheten. fish reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Tror ikke man trenger Gold for å spille online mer. Min gikk akkurat ut og jeg spiller fortsatt online Jo, man må det. er det bra ? syns Horizon 1 var ræva... Horizon 2 på Xbox One er rimelig bra ja Bedre enn Horizon 1 på Xbox 360. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Merkelig. Funker på min.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Merkelig. Funker på min.. l33t h4x!111 Jeg får i hvertfall melding på FM6 at jeg mangler gold membership, så jeg kan ikke spille online. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 l33t h4x!111 Jeg får i hvertfall melding på FM6 at jeg mangler gold membership, så jeg kan ikke spille online. bare å kjøpe det da , 150 kr for maange mnd Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 (endret) etter å ha spilt litt forza 6 og horizon 2, så må jeg si at den største forandringer er at det er banekjøring og ikke på vei. alt annet syntes jeg var likt. forza har bedre grafikk en gt 6, men må si at det er lettere å drifte på gt6. Det som er synd med gt5/6 er at man verken får E36, E34, E30, E39, E31 eller E28 gleder meg mer til need for speed som kommer neste uke Heter forresten Djengisfaen på xbox one, hvis det er noen som vil game en dag Endret Oktober 30, 2015 av Clutch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 bare å kjøpe det da , 150 kr for maange mnd What?? Koster 499 eller 599 for 12 mnd, tror ikke det koster 150kr for mange mnd da Dessuten har jeg nettopp kjøpt noe deler til bilen og jeg trenger bensin xD det kommer før xbox live Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 etter å ha spilt litt forza 6 og horizon 2, så må jeg si at den største forandringer er at det er banekjøring og ikke på vei. alt annet syntes jeg var likt. forza har bedre grafikk en gt 6, men må si at det er lettere å drifte på gt6. Det som er synd med gt5/6 er at man verken får E36, E34, E30, E39, E31 eller E28 gleder meg til need for speed som kommer neste uke Heter forresten Djengisfaen på xbox one, hvis det er noen som vil game en dag Lett å drifte på FH2, ikke fullt så lett på FM6. GT6 er jeg litt sånn både og på.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 Lett å drifte på FH2, ikke fullt så lett på FM6. GT6 er jeg litt sånn både og på.. jeg klarer ikke helt å sette opp et bra oppsett til drfiting, blir som regel at jeg trimmer en bil til rundt 500 hk og så prøver jeg meg bare frem etter det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Daniel. Skrevet Oktober 30, 2015 Share Skrevet Oktober 30, 2015 jeg klarer ikke helt å sette opp et bra oppsett til drfiting, blir som regel at jeg trimmer en bil til rundt 500 hk og så prøver jeg meg bare frem etter det Ja jeg sliter i grunn veldig med å få til drifting på FM6, men trenger ikke noe spessielt tune på FH2. Litt morro at den bilen jeg fikk drifting aller best til med, var en 1979 Chevrolet Camaro Z28 Lå deg forresten til på Xbox. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg