Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

Men hvem laget turbodieselen til SAAB 9-3 1.9TiD 06 etc? Jeg har kjørt 122hk mye og liker motoren godt, og jeg mener at den dro bedre enn BMW sin 318d 136HK -08 automatkassa.

Motoren er mer eller mindre identisk med Alfa Romeo´s tilsvarende motor. Alfa Romeo eies for tiden av Fiat.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt hjelp!

Oppsett av mail på smarttelefon, gjelder telefon Huawei U8800:

På min gamle HTC hadde jeg følgende valg:

e-postadresse: mda@baneservice.no

serveradresse: owa.baneservice.no

domene: baneservice

brukernavn: mda

passord: *******

Huawei U8800:

domene\brukernavn:

passord:

tjener:

Har noen peiling på åssen jeg skal få dette til? Forslag?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Trenger litt hjelp!

Oppsett av mail på smarttelefon, gjelder telefon Huawei U8800:

På min gamle HTC hadde jeg følgende valg:

e-postadresse: mda@baneservice.no

serveradresse: owa.baneservice.no

domene: baneservice

brukernavn: mda

passord: *******

Huawei U8800:

domene\brukernavn:

passord:

tjener:

Har noen peiling på åssen jeg skal få dette til? Forslag?

Årn M. Vil tro det er noe av det samma med iFønen, at om du ikke skriver inn all informasjon ved første vinduet, så får du mulighet til å fylle inn mer etterpå! Uansett...

domene\brukernavn: baneservice

passord: ***

tjener: owa.baneservice.no

Så om den da ikke finner de automatiske opplysningene, vil du få mulighet til å skrive inn resten selv! Eventuelt med samme oppsett som tidligere.

Edit: Bajs... too slow ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Saab og Opel har jo brukt samma maskiner i årevis, men av en eller annen grunn er de langt bedre i saab enn i Opel..

Rare greier!

Dette gjelder ikke kun motorene, men også chassis og understel. Saab har jo også hatt motorer fra f.eks engelske Triumph, Fiat og Isuzu samt gearkasser fra bl.a Borg-Warner. Spesielt motorene fra Triumph ble utviklet av Saab til å være mye, mye bedre enn originalene.

Må ikke glemme denne:

r2s19tew157ymsbkiojd.jpg

Fords fine V4, har hatt 2 av disse selv, og bedre vinterbil uten 4x4 har jeg aldri hatt :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var tidligere snakk om Wimp vs Spotify. Men i dag kom det en vakker nyhet for oss Canal Digital brukere.

"Alle kunder av Canal Digital, enten de bruker satellitt, kabelfjernsyn eller internett, får nå tilbud om WiMP som en del av sitt abonnement, altså uten å betale noe ekstra for tjenesten." (kilde: ap.no)

Jeg blir nok værende med Wimp fremover nå ;) Tjenesten fungerer veldig bra med Squeezebox Touch og iPhone om noen lurer!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var tidligere snakk om Wimp vs Spotify. Men i dag kom det en vakker nyhet for oss Canal Digital brukere.

"Alle kunder av Canal Digital, enten de bruker satellitt, kabelfjernsyn eller internett, får nå tilbud om WiMP som en del av sitt abonnement, altså uten å betale noe ekstra for tjenesten." (kilde: ap.no)

Jeg blir nok værende med Wimp fremover nå ;) Tjenesten fungerer veldig bra med Squeezebox Touch og iPhone om noen lurer!

Det var jo dagens lille gladnyhet når man først har HD PWR tuner fra Canal Digital enten man vil eller ikke der jeg bor! :applause:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...