SofaKingFresh Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Trøbbel med å få lasta ned siste episode av Top Gear Jeg som har handla inn litt popcorn og smågodt for å gjøre slutten av helga herlig. Andre som har sliti med det? Kommer seg et par prosent, så blir xen avbrutt av et eller annet :S
Saltkjelen Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Lasse: Hehe, det var ingen dårlig pris Boksere der kostet fra 119-149-169 tror jeg, så tok litt diverse, fryktet at jeg kom tomhendt hjem, så måtte jo kjøpe noe Godt den er borte, ikke noen merker igjen på lakken. Bare hyggelig forresten, måtte jo det Flaks vi spant en runde innom å så på da Hehe, det er fullt forståelig Spinn oppom neste gang du er i området også. Ellers får vi jo ta en vaskedag snart!
noekult Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 SofaKongen: Det gikk veldig i berg og dalbane her... Begynte dødt, tok seg opp til ca 150 kb/s, la seg langt nede igjen... Tok 2 1/2 time hos meg. Men det gikk
SofaKingFresh Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 SofaKongen: Det gikk veldig i berg og dalbane her... Begynte dødt, tok seg opp til ca 150 kb/s, la seg langt nede igjen... Tok 2 1/2 time hos meg. Men det gikk Ahh Ser ut til at det går nå! Lasta heller ned u-x, istedet for det jeg heller brukte, som var x. Nå går det som varm kniv i smør! Får spille litt Call of Duty mens jeg venter på at den skal bli ferdig. Er ikke natt til Mandag, før man har sett episoden
noekult Skrevet Juli 10, 2011 Skrevet Juli 10, 2011 Var en fin episode det. Men sluttbiten var deprimenrende som F... De diskuterte hva de kunne få for under 7000 pund og du kan ikke ane det engang... Jaja god natt!
316 Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 Stygg motorsykkelulykke på E6 rett ved Helsfyr. Så var det en smarting som parkerte i venstrefila i motgående retning. Da kom det en Sprinter som pløyer han ganske hardt i ræva. Tipper han hadde hundre kmt.... Jææævli smart å parkere der.
Andreas1 Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 Skrev for sikkert flere hundre sider tilbake om sensor på venstre bakhjul (kontrollerer speedometer, ABS osv) og spurte om noen visste om bilen ville "oppdatere" seg når denne ble koblet til igjen... Oppdatering; Serviceindikator fortsetter å fungere selv med defekt sensor (regner da trolig utifra turtall / drivstofforbruk). DVS den teller fortsatt ned grønne lamper frem til servicetid. Regnsensorer og alt annet fartsrelatert fungerer som normalt etter skifte og sletting av feilkoder. Kilometerstand blir IKKE oppdatert når sensor kobles til.
wicky124 Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 hmm....441km på 1100kr i bensin...yeey...haha i like my spaceship bimmer Angående boksere..BB og LV funker som faaen... Om man ikke vil laste ned topgear men streame kan man gjøre det på www.streetfire.com. Funker som faen!
wicky124 Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 nope...etter de 10 min så streamer den automatisk del to...også del tre...får sett hele og det går fort å streame...I like it!
oddis Skrevet Juli 11, 2011 Skrevet Juli 11, 2011 Jeg er sikker på at man kunne kasta alle ubrukelige politikere i regjerings og stortingslokalene oppi dumperen, og enda hatt plass til alle SV velgere.
Anbefalte innlegg