Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
":2cxiwnhm]Preger nok nyhetene en stund dette. Ingen tvil om at det blir / bør bli instramminger fremover.

Ellers kan jeg rapportere om bra badetemperatur i vannet på Hvaler. (18,5)

Det er bra. Vi hadde tre-fire skikkelig fine dager på Norefjell/Kongsberg, men ellers styrtregnet det hele tiden. Vi kom oss opp på Høgevarde og ned i sølvgruvene... alt etter hvordan været var.... :lol:

Skrevet

Det er nå bekreftet at det var en bombe. Ikkje braaa...

Jeg håper flere blir litt mindre blåøyde av dette, og at det blir innført noen tiltak som blir litt nærmere en dansk modell.

Helt drøyt hvor langt unna ruter har knust...

Skrevet
gøy med folk som lager motornett! med 30 svarte kabler, 1 grønn ledning, høytalerkabler, ikke ett eneste punkt med loddetinn, og bare twin og teip....

DSC00290.jpg

DSC00284.jpg

jævla svensker.... :twisted:

De har vel hørt at de må ha en grønn overledning for å få det til og fungere :)

hehe ja :P men virker det? :P neeeh..

Skrevet
Har vært veldig åpen for andre kulturer her i Norge (og har ingenting i mot "utlendinger"), men må si jeg begynner å helle andre veien. Er vel på tide å rense ut alt som har med Islam og terrorisme, og beholde Norge et rent og kristent land. Folk som flytter hit må bare infinne seg i det.

Som min familie måtte når vi flyttet til Saudi Arabia..

Har skrudd av alt av nyheter, og isolert meg med musikk..Blir bare masse påstander om hva som har skjedd, og virkeligheten blir vridd på før det kommer ut i nyhetene. Politiet får jo ikke tid til å etterforske et kvarter før journalistene skal bombe dem med spørsmål.

Skrevet

Skadene etter bomben(e) blir ikke mindre av at man krangler om hvem som har skylden. Det som er interessant er at det var mulig å plassere en såpass stor bombe midt i regjeringskvartalet i et land som rent faktisk er i krig på to fronter.

Terroren er like vellykket og effektiv enten det er Al-Qaida, Gadaffi eller andre som står bak (lite trolig). At det er Norge som var målet denne gangen kan være tilfeldig, men det tror jeg faktisk ikke at det er. Observert utenfra er den generelle norske holdningen til krig og terror påtagelig naiv. På en eller annen måte virker det som om mange i Norge tror at Kardemommeloven gjelder i internasjonal politikk.... "bare man er snill og god kan man gjøre som man vil"... :roll:

Skrevet

Dette er noe av det jævligste jeg har sett på Norsk jord, hel ubeskrivelig :shock: Ser jo ut som en krigssone!!

Hvis dette har noe med isalm og muslimer å gjøre så kommer det til å være dråpen for min del i allfall.

Skrevet

En falsk politimann har åpnet ild på AUF´s tradisjonelle sommerleir på Utøya. Tidligere statsminister Gro Harlem Brundtland holdt en tale der idag og statsminister Jens Stoltenberg skulle holde en tale der i morgen.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...