Gå til innhold

Off Topic (tidl. tulletråden)


mAZE
 Share

Anbefalte innlegg

du er litt dum....om du hadde sendt den på oppdatering av software hadde den fungert....

Nei har blitt dårlig kontakt i AUX inngangen, som etter hvert førte til at telefonen trodde at det var kobla i headsett osv, og da har man ikke lyd eller mikrofon på telefonen når man ringer så sånt du ikke faktisk kobler i ett headsett. Så begynte den og kødde med og ringe folk osv, var sånn ringe knapp osv på headsettet som fulgte med telefonen og da har den tydeligvis fått kontakt på ringe polen i aux inngangen.

Mobilen er dævv uansett så fuck it.. treig var den og, windows mobile shit :P

Men å få en ny tilsvarende modell på garanti gadd du ikke?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker å ha sett en video av en BMW kar (bimmers.no) som også jobbet som ingeniør. Han har modifisert bakluke gassdemperne så den åpner seg helt opp automatisk etter at man har trykket på bilnøkkelen.

Men klarer ikke å finne tråden igjen eller videoen. Var en 1-serie :)

Noen som klarer å fiske opp tråden, eller har jeg drømt? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker å ha sett en video av en BMW kar (bimmers.no) som også jobbet som ingeniør. Han har modifisert bakluke gassdemperne så den åpner seg helt opp automatisk etter at man har trykket på bilnøkkelen.

Men klarer ikke å finne tråden igjen eller videoen. Var en 1-serie :)

Noen som klarer å fiske opp tråden, eller har jeg drømt? :D

denne tenker jeg

personen som har laget denne er vår kjære sjef her inne, Gunnar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker å ha sett en video av en BMW kar (bimmers.no) som også jobbet som ingeniør. Han har modifisert bakluke gassdemperne så den åpner seg helt opp automatisk etter at man har trykket på bilnøkkelen.

Men klarer ikke å finne tråden igjen eller videoen. Var en 1-serie :)

Noen som klarer å fiske opp tråden, eller har jeg drømt? :D

denne tenker jeg

personen som har laget denne er vår kjære sjef her inne, Gunnar.

Se der ja ;) Sånn jeg kunne tenkt meg på min E90. Fant en tysk side med DIY. Vakkert :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei folkens! Program til å brenne ut filmer fra pc? Er snakk om filmer i HDMI kvalitet, filmet med videokamera. Skal kunne spilles av på alle DVD-spillere.

Jeg bruker nero 10. "Fant" en pakke med nero 10 med alle funksjoner osv osv på pirat bukta. Denne pakken hadde egne hd funksjoner osv...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er litt dum....om du hadde sendt den på oppdatering av software hadde den fungert....

Nei har blitt dårlig kontakt i AUX inngangen, som etter hvert førte til at telefonen trodde at det var kobla i headsett osv, og da har man ikke lyd eller mikrofon på telefonen når man ringer så sånt du ikke faktisk kobler i ett headsett. Så begynte den og kødde med og ringe folk osv, var sånn ringe knapp osv på headsettet som fulgte med telefonen og da har den tydeligvis fått kontakt på ringe polen i aux inngangen.

Mobilen er dævv uansett så fuck it.. treig var den og, windows mobile shit :P

Men å få en ny tilsvarende modell på garanti gadd du ikke?

Var en HTC Touch HD, 2år gammel i Mai så ikkeno garanti. Men det beste med det hele er jo at den nå plutselig virker, så da er det jo ikke noe farlig, bortsett fra at skjermen er knust og mobilen er rammeskjeiv. Tror kanskje det hadde havnet noe snø oppi aux inngangen, og virker som det har tørka utover natten og så virker den igjen på mårran i dag..snakk om flaks at jeg kasta den i gulvet #-o

Lenke til kommentar
Del på andre sider

cows.jpg

Kyr. Kan også kalles for kvek, fe, storfe etc. Betegnelsen på kyr av hannkjønn er okse, eller kvegokse. Mer spesifikt: Er hannen ukastrert skal den kalles for tyr når den er over 2 år gammel. Er den yngre enn 2 år og kastrert heter den for stut, og okse når den er over 2 år og kastrert.

Kyr av hunnkjønn kan kalles for kolle om den mangler horn, kvige frem til den har kalvet og ku etter den har kalvet.

Kyr, uansett kjønn, heter kalv i sitt første leveår.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • awt locked this emne
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...