Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

fish: De eldste modellene faller ikke så mye som de nyeste 10-11, så vet ikke om du tjener så mye på å vente til høsten om du sikter deg inn på 2006 etc. Hørte litt om dette for 3'rn og prisfall når F30 kommer inn på banen skjønneru!

Skrevet
Etter min bestefar gikk bort i jula som var, har min bestemor vært alene med en Ford Focus og har nå bestemt seg for å kjøpe ny bil. Hun trenger en liten bil som man ser GODT ut bak(mao. god oversikt). Hun foreslo Hyundai i10, men da sa jeg at da kommer jeg aldri på besøk. Forslagene mine er Toyota IQ, Audi A1 og Fiat 500. Noen som har bedre forslag evnt. erfaring? :) (Dere ser ved forslagene hvilken type bil hun er på jakt etter, til og fra bingo/butikken).

At du ikke er mer glad i henne enn at du ikke kommer på besøk om hun kjører Hyundai skal jeg heller la være å legge meg oppi! :wink:

Jeg regner med du skjønte at jeg sa det til henne som en spøk med en morsom tone ;)

Uansett, så har hun fått anbefalinger av de andre bingo-damene at den Hyundaien er knall, men jeg vil heller påstå at Toyota IQ er et bedre valg. Men ser det nevnes at A1 ikke er lurt, hva med den nye Fiat 500?

Bilen må være driftsikker, god å kjøre, samt GOD oversikt i alle retninger.

Skrevet

Fiat 500 er jo et mye spenstigere valg enn Hyundayen, og vil nok vekke blikk fra bingodamene, og mennene ;)

Vet ikke hvordan den er å kjøre eller noe, men den er jo liten, så sikkert lett å parkere, og god og oversiktlig. Kanskje den vekker minner tilbake til ungdomstiden også, litt ut fra alderen hennes selvfølgelig :)

Skrevet
":3vecou9o]Fiat 500 er jo et mye spenstigere valg enn Hyundayen, og vil nok vekke blikk fra bingodamene, og mennene ;)

Vet ikke hvordan den er å kjøre eller noe, men den er jo liten, så sikkert lett å parkere, og god og oversiktlig. Kanskje den vekker minner tilbake til ungdomstiden også, litt ut fra alderen hennes selvfølgelig :)

Hun er rundt 65, de har hatt kun Ford siden slutten av 60-tallet. Da blir det å prøve å få igjennom Toyota IQ eller Fiat 500 :) Tenker også litt på nyere MX5, men det er vel kanskje ikke noe?

Skrevet
Er ikke det der yellow bird?

Nei... det er en moderne retro-klassiker bygget av Singer og basert på 993. Yellowbird er fra midten av 80-tallet og basert på den såkalte G-modellen og bygget av RUF.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...