fish Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Det er totalt bortkastet å fortelle en hårreisende historie til en flintskallet mann..
Yngvejos Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Hum, noen som vet hva tanken er laget av på E39 530d?Når jeg søker opp hos koed står det plastic... Hadde bilen på eu kontroll hos bmw, og der fikk jeg én feil, nemlig rust på tanken. Og hvis den er av plast, så er de jo temmelig blinde. Den er laga av plast ja. Jeg ville rapportert dem inn til Statens Vegvesen hvis jeg var deg.
Kvasi Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Ja, fett... Der forsvant matlysten min ja! Du fikk øye på en annen lekkerbisken i stedet?
Erik89 Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Da forsvinner jeg i et par dager, kos dere! Sove -> Sandefjord -> Oslo -> Eidsfjord -> Måbudalen -> Geilo -> Numedalen -> Rjukan -> Gaustatoppen -> Skien (Norseman - mc kjøring)
miklysa Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Gleder meg til fredag! Da skal jeg og Cup-en dure en tur opp til Eggkleiva utenfor Trondheim i helgen for litt lakkering av ymse ting og litt morro!
knut_olestad Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 http://www.andalsnes-avis.no/incoming/article364748.ecesmart jævel.. Haha, smarting Skal på Raumarock i helgen btw Apropos Raumarock 2011 (jeg skulle gjerne ha vært der) og Leningrad Cowboys... http://www.youtube.com/watch?v=Fkn-hOthwNM Bob Hund er forøvrig også veldig bra... Får håpe været blir bedre da, har regna så det har rasa både her og der nå i kveld. Trollstigen er blant annet stengt pga flere ras. Bob Hund er ett av få band jeg muligens gidder få med meg, føler det begynner bli litt mye av rockesjefens egen smak nå i grunn.. Men i år er hans siste år som sjef, så kanskje det blir noe bedre neste år. Savner i grunn å være vakt der, mye kule opplevelser med både publikum og artister
powerfulglenn Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Shitt! Råere prosjekt har jeg aldri sett E30 å greier
knut_olestad Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Shitt! Råere prosjekt har jeg aldri sett E30 å greier http://www.cardomain.com/ride/2929437/1988-bmw-m3
SofaKingFresh Skrevet August 3, 2011 Skrevet August 3, 2011 Godt med LED inni hele bilen, og utvendig! Utrolig behagelig lys.
Mr.Silver Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Hum, noen som vet hva tanken er laget av på E39 530d?Når jeg søker opp hos koed står det plastic... Hadde bilen på eu kontroll hos bmw, og der fikk jeg én feil, nemlig rust på tanken. Og hvis den er av plast, så er de jo temmelig blinde. Den er laga av plast ja. Jeg ville rapportert dem inn til Statens Vegvesen hvis jeg var deg. Jeg hadde rapportert de til Statens Vegvesen uten å tenke meg om, å jeg skulle krevd å fått en kjempe kompensasjon for at de hadde prøvd seg på en slik "løyn" til meg.
knut_olestad Skrevet August 4, 2011 Skrevet August 4, 2011 Har fått forespørsel om ett ganske spesielt oppdrag nå, personlig gave fra Nordre Buskerud Politidistrikt til hjelpemannskapene fra 22-7.. Så nå sitter jeg her og mekker ei prøve som skal sendes ned
Anbefalte innlegg