Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er du medlem av BMWCCN da, fræs?

---

- Sent from my iPhone using Tapatalk.

Skrevet

Stemmer det. Rabattavtaler med lag og foreninger ligger ikke inne på kalkulatoren. Man må ringe for tilbud.

---

Skrevet
uff ja, det går lett for mye timer på slike tråder, men absolutt verdt det :)

Jepp... samt en kul kommentar i Sambatråden.... :lol:

"Hang on I'll just start up the popcorn machine and get comfy.

Looks like another great resto coming up."

:applause:

Årets far:

http://www.abcnyheter.no/nyheter/110810 ... e-datteren #-o

Morsomt prosjekt til meg, Jørgen og Knut :D

Hest&240

5fn5ugca50eta1s446or.jpg

Se der ja, planlegging på høyt nivå :):lol:

Skrevet

Et bilde fra "the good old times" i jobbgarasjen:

IMAG0078.jpg

Nå er BMWen bytta i en Touran 1.9tdi, og 911en i en Nissan Kubistar...

Skrevet

Fræsarn, melder du deg inn i BMWCCN får muchos rabattas hos Unison. 5500,- i året, full kasko på bilen vi henta nå, -07 1-serie. Vi hadde null, zipp, zero av bonus da vi henvendte oss til Unison i forrige uke.

---

Skrevet
Fræsarn, melder du deg inn i BMWCCN får muchos rabattas hos Unison. 5500,- i året, full kasko på bilen vi henta nå, -07 1-serie. Vi hadde null, zipp, zero av bonus da vi henvendte oss til Unison i forrige uke.

---

Den er roger! Takk for info, skal høre med de i morgen.

Skrevet

Hadde planer om en Mini Clubman, ringte på forsikring. 8500,- hos Unison, de "andre" lå fra 3000,- til 8000,- over Unison.

Tro meg, de 600,- i året på medlemsskap har du spart fort inn. Men som sagt, særavtaler ligger ikke inne på "onlinekalkulatorer". Er forskjell på rabatt og bonus, vettu. ;-)

---

Skrevet

Hest&240

Flaks for deg at jeg tok patent på denne i dag, Marius!!!! Dette skulle jo være hemmelig 8)

Ler så jeg griner enda fra i går, og bildet der bidrar vel til fortsettelse :lol: :lol: :lol: :lol:

Skrevet

Hest&240

Flaks for deg at jeg tok patent på denne i dag, Marius!!!! Dette skulle jo være hemmelig 8)

Ler så jeg griner enda fra i går, og bildet der bidrar vel til fortsettelse :lol: :lol: :lol: :lol:

Tror ikke alt blir så hemmelig når motorsag er inne i bildet :lol:

Bra vi stiller med patenterte produkter. Mads her inne var jo så snill å låne oss Minien til en prototype av en mindre utgave! Samtalen igår tok av :D:lol:

Skrevet

Nei, skal bli moro å se bilde av Minien med hesten i (oppfordring).. Har du noen bilder av senkinga av hesten?? Jaa, Knut sin statusoppdatering med intet mindre enn 127 kommentarer utført av 3 stk tok litt av i går. Vondt i magemusklene pga fliring enda :lol:

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...