Jordfræsar Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Tipper Knut kan fikse Kan, men tar 2 uker ferie fra klokka 14.00 i morgen Okey Byggmester Knut (klart det kan det...) God ferie da forresten! Planer?
knut_olestad Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Jepp, tok bare 1 uke sist pga at jeg måtte leke sjef mens de andre var vekk. Har ingen større planer, bare nyte livet mest mulig
Jørgen Lie Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Vi har jo litt store planer da Knut, d er jo ikke til å stikke under en hest...!!
Shattered Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Var og så på en pen E46 forrige uke. Nå er den selvfølgelig solgt Kurder som solgte. Derfor jeg var skeptisk. Også hadde den gått langt. Rustfri. Annonse. Hva synes dere?
knut_olestad Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Vi har jo litt store planer da Knut, d er jo ikke til å stikke under en hest...!! Joda, men det går under det å nyte livet
Tzunami Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Myyye jeg ville røsket ut før jeg hadde tatt med meg bilen hjem iallefall
Jørgen Lie Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Var og så på en pen E46 forrige uke. Nå er den selvfølgelig solgt Kurder som solgte. Derfor jeg var skeptisk. Også hadde den gått langt. Rustfri. Annonse. Hva synes dere? Så jo for så vidt grei ut bilen.. Om du river ut alt dilldallet inne i bilen som setetrekk, ratt-trekk, duftkilder osv Samt bytter baklykter.. Prut den ned til 38k, d hadde vært en fin pris for deg som kjøper ! Joda, men det går under det å nyte livet Stemmeeeeer
Marius2002 Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Vi har jo litt store planer da Knut, d er jo ikke til å stikke under en hest...!! Joda, men det går under det å nyte livet Oh YES
Shattered Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Var og så på en pen E46 forrige uke. Nå er den selvfølgelig solgt Kurder som solgte. Derfor jeg var skeptisk. Også hadde den gått langt. Rustfri. Annonse. Hva synes dere? Så jo for så vidt grei ut bilen.. Om du river ut alt dilldallet inne i bilen som setetrekk, ratt-trekk, duftkilder osv Samt bytter baklykter.. Prut den ned til 38k, d hadde vært en fin pris for deg som kjøper ! Joda, men det går under det å nyte livet Stemmeeeeer Ja, baklyktene var ekle. Jallagreiene tok han ut før han solgte den Synd jeg ikke spurte i går eller noe. I dag var den solgt. Tenkte å si 40 000. Men er de dyre å forsikre?
knut_olestad Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Vi har jo litt store planer da Knut, d er jo ikke til å stikke under en hest...!! Joda, men det går under det å nyte livet Oh YES "trykke liker"
Jordfræsar Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Nå fikk jeg lyst på rosinboller + iskaldt glass med mjølk! Feffan...
Jokkke Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Enhver mann har melk stående i kjøleskapet, verre med boller
Marius2002 Skrevet August 11, 2011 Skrevet August 11, 2011 Nå fikk jeg lyst på rosinboller + iskaldt glass med mjølk! Feffan... Ingredienser Porsjoner: 24 stk 1/2 l vann 2 pk gjær (helst rød pakke) 200 g margarin/ smør romtemperert 2 dl sukker 2 ss kardemomme 1.1 kg hvetemel Tilberedningstid: Over 20 min Vanskelighetsgrad: Lett Stekes ved 220°C i ca 10 min på midterste rille. Melisglasur: Rør ut melis og vann til glasur. Dryss kokosmasse eller strøssel over. Så kan du sikkert hive i noen rosiner om du vil ha det!
Anbefalte innlegg