Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Verden er ikke helt hva den var. E93 M3 klarer 0-100 Km/t på 5,3 sekunder og har en topphastighet på 250 Km/t (elektronisk begrenset). Den nye Audi A6 Avant 3,0 TDI BiTurbo har eksakt identiske ytelser. Litt surt må det være å ha en ny M3 som ikke klarer å dra fra far, mor, 3 barn og hunden på tur i en stasjonsvogn med dieselmotor... :?

0-100 på 5.3 sekunder? det hørtes da latterlig dårlig ut. :-k

Er det ikke 4.4 sek på E92 da? (som forøvrig er det samme som en 1990 vette zr1)

Skrevet
Jeg spaner på 1-serie coupe ;) hihi

Kikka fælt på det oooog! Hvorfor skal det være så mange fine biler man har lyst på!? Haha

Hehe... den er det så få som har her. Eneste i området er Elverum. Og den er her så sjeldent at det blir ensomt :(

Skrevet
Vært ute og kikket på en Mercedes E220 W211 idag. Fyflate for noen fine biler. Senk og felger godkjent i vognkort.

Hvit stasjonsvogn med lakkert sort tak.

Vurderer faktisk å bytte nå!

bilder?

Skrevet
Raskt spørsmål jeg ikke gidder å lage tråd på: Er det forholdsvis lett tilgjengelig med deler til E21? Karosserideler etc?

Faktisk ja :D

Bare sjekk alt Pedi har fått tak i til sin.

Skrevet
Verden er ikke helt hva den var. E93 M3 klarer 0-100 Km/t på 5,3 sekunder og har en topphastighet på 250 Km/t (elektronisk begrenset). Den nye Audi A6 Avant 3,0 TDI BiTurbo har eksakt identiske ytelser. Litt surt må det være å ha en ny M3 som ikke klarer å dra fra far, mor, 3 barn og hunden på tur i en stasjonsvogn med dieselmotor... :?

0-100 på 5.3 sekunder? det hørtes da latterlig dårlig ut. :-k

Er det ikke 4.4 sek på E92 da? (som forøvrig er det samme som en 1990 vette zr1)

E93 M3 er cabben og den klarer 0-100 Km/t på 5,3 sekunder. E90 M3 (sedan) og E92 M3 (coupé) klarer 0-100 Km/t på hhv. 4,9 og 4,8 sekunder (alle med manuelt gear). Cabben er ganske sikkert noen kilo tyngre.

Den nye Audi´en har en V6 dieselmotor på 2967 cm3 som yter 313 HK ved 5400 rpm og 650 Nm ved 1450 rpm.

Skrevet
Vært ute og kikket på en Mercedes E220 W211 idag. Fyflate for noen fine biler. Senk og felger godkjent i vognkort.

bilder?

http://bøleveienbil.no/?page_id=253

Du ser 3 bilder av den i bunnen av sida :)

Skrevet

Hva vil dem si på EU kontrollen når jeg har tatt ut baksetene i e39 touringen? Jeg bruker dem jo ikke, men kontrolløren skal jo egentlig sjekke setebelter bak. :? 2er feil?

Skrevet
Raskt spørsmål jeg ikke gidder å lage tråd på: Er det forholdsvis lett tilgjengelig med deler til E21? Karosserideler etc?

Faktisk ja :D

Bare sjekk alt Pedi har fått tak i til sin.

Høres bra ut ;)

Skrevet

bilder?

http://bøleveienbil.no/?page_id=253

Du ser 3 bilder av den i bunnen av sida :)

Den var faktisk ikke så dum nei! :)

Skrevet

Steike å griseflaks ei katte hadde her istad :shock:

Jeg kommer kjørende i en 60 sone og ser ei katte som løper langs veiskulderen, jeg legger meg godt ut over den gule midtlinjen for å ha klaring til dyret. Men akkurat i det jeg passerer så klikker katta og bykser ut i veibanen så kjapt at jeg ikke rekker å reagere, jeg bare venter på at den havner under hjula. Men den klarte det kunsstykket å akkurat gå klar av høyre forhjul og kommer seg inn under bilen fra siden rett før den havnet under høyre bakhjul og ut mellom bakhjula!! :shock: Så selv i speilet at den pilte over veibanen og ut over sykkelstien! :applause:

Skrevet

Gutter er gutter. Fant en STOR klippe på jobben i går. Kom plutselig at "hey, her hadde det vært jævli artig å sende papirfly nedover". Fem minutter og 10 fly senere fikk jeg en jævel til å fly mellom 3 og 400 meter nedover langs fjellsiden. Fly perfekt bortover, var helt sykt digg å se på :lol:

Skrevet
Gutter er gutter. Fant en STOR klippe på jobben i går. Kom plutselig at "hey, her hadde det vært jævli artig å sende papirfly nedover". Fem minutter og 10 fly senere fikk jeg en jævel til å fly mellom 3 og 400 meter nedover langs fjellsiden. Fly perfekt bortover, var helt sykt digg å se på :lol:

Oh, få det på film a ! ''indeed boys will always be boys'' 8)

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...