Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Steike å griseflaks ei katte hadde her istad :shock:

Jeg kommer kjørende i en 60 sone og ser ei katte som løper langs veiskulderen, jeg legger meg godt ut over den gule midtlinjen for å ha klaring til dyret. Men akkurat i det jeg passerer så klikker katta og bykser ut i veibanen så kjapt at jeg ikke rekker å reagere, jeg bare venter på at den havner under hjula. Men den klarte det kunsstykket å akkurat gå klar av høyre forhjul og kommer seg inn under bilen fra siden rett før den havnet under høyre bakhjul og ut mellom bakhjula!! :shock: Så selv i speilet at den pilte over veibanen og ut over sykkelstien! :applause:

Haha kan hende at katta mista det ene livet sitt der, eller så livet sitt i flashbacks! :lol:

Skrevet
Gutter er gutter. Fant en STOR klippe på jobben i går. Kom plutselig at "hey, her hadde det vært jævli artig å sende papirfly nedover". Fem minutter og 10 fly senere fikk jeg en jævel til å fly mellom 3 og 400 meter nedover langs fjellsiden. Fly perfekt bortover, var helt sykt digg å se på :lol:

Var gøy å sende papirfly fra toppen av denne også. Artig å se hvordan luftstrømmene påvirker flyet.

Det ble brått slutt på leken når ene flyet landa forran føttene til en formann som sto på land. :P

AkerSpitsbergen_test1.jpg

Skrevet

Kjapt spørsmål: Har facelift E60 ringene som kjørelys, slik at det evt sitter en H8 pære der, eller har ringene egne pærer som man kan sette LED i for å få hvit lys?

Skrevet

Jeg kommer kjørende i en 60 sone og ser ei katte som løper langs veiskulderen, jeg legger meg godt ut over den gule midtlinjen for å ha klaring til dyret. Men akkurat i det jeg passerer så klikker katta og bykser ut i veibanen så kjapt at jeg ikke rekker å reagere, jeg bare venter på at den havner under hjula. Men den klarte det kunsstykket å akkurat gå klar av høyre forhjul og kommer seg inn under bilen fra siden rett før den havnet under høyre bakhjul og ut mellom bakhjula!! :shock: Så selv i speilet at den pilte over veibanen og ut over sykkelstien! :applause:

Brukte sikkert opp alle 9 liva på en gang. :lol:

Skrevet

kjapt spørsmål..

noen som har en bukk eller grav jeg kan låne i morgen på dagen i hamar området? eller nordover mellom hamar og lillehammer :) skulle skjekka under bilen min før jeg evnt tar og kjører den til tr.heim :P

Skrevet

Møtte tidenes biltransport i sta. Lastebil med RÅ 242 med bur og eksos gjennom døra. BMW e46 M3 med div Carbon. Camaro OG Corvette. Mååårn duuu

Skrevet

Har du ikke skjønt at katter har en intern risikosport?

Den går ut på å komme så nærme som mulig bilene, enten de sitter i buskene og venter til du kommer, eller som i ditt tilfelle hvor han latet som om han gikk tur før han løp over veien ;P

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...