hermanoo90 Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Steike å griseflaks ei katte hadde her istad Jeg kommer kjørende i en 60 sone og ser ei katte som løper langs veiskulderen, jeg legger meg godt ut over den gule midtlinjen for å ha klaring til dyret. Men akkurat i det jeg passerer så klikker katta og bykser ut i veibanen så kjapt at jeg ikke rekker å reagere, jeg bare venter på at den havner under hjula. Men den klarte det kunsstykket å akkurat gå klar av høyre forhjul og kommer seg inn under bilen fra siden rett før den havnet under høyre bakhjul og ut mellom bakhjula!! Så selv i speilet at den pilte over veibanen og ut over sykkelstien! Haha kan hende at katta mista det ene livet sitt der, eller så livet sitt i flashbacks!
Yngvejos Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Gutter er gutter. Fant en STOR klippe på jobben i går. Kom plutselig at "hey, her hadde det vært jævli artig å sende papirfly nedover". Fem minutter og 10 fly senere fikk jeg en jævel til å fly mellom 3 og 400 meter nedover langs fjellsiden. Fly perfekt bortover, var helt sykt digg å se på Var gøy å sende papirfly fra toppen av denne også. Artig å se hvordan luftstrømmene påvirker flyet. Det ble brått slutt på leken når ene flyet landa forran føttene til en formann som sto på land.
Jørgen Lie Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Kjapt spørsmål: Har facelift E60 ringene som kjørelys, slik at det evt sitter en H8 pære der, eller har ringene egne pærer som man kan sette LED i for å få hvit lys?
Kjexx Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Steike å griseflaks ei katte hadde her istad Jeg kommer kjørende i en 60 sone og ser ei katte som løper langs veiskulderen, jeg legger meg godt ut over den gule midtlinjen for å ha klaring til dyret. Men akkurat i det jeg passerer så klikker katta og bykser ut i veibanen så kjapt at jeg ikke rekker å reagere, jeg bare venter på at den havner under hjula. Men den klarte det kunsstykket å akkurat gå klar av høyre forhjul og kommer seg inn under bilen fra siden rett før den havnet under høyre bakhjul og ut mellom bakhjula!! Så selv i speilet at den pilte over veibanen og ut over sykkelstien! Brukte sikkert opp alle 9 liva på en gang.
fish Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Vel... Sex, Sigars & Booze... Bikini contest... Say no more... http://www.sexcigarsbooze.com/2011/08/m ... i-contest/
dutten Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 kjapt spørsmål.. noen som har en bukk eller grav jeg kan låne i morgen på dagen i hamar området? eller nordover mellom hamar og lillehammer skulle skjekka under bilen min før jeg evnt tar og kjører den til tr.heim
Kjexx Skrevet August 18, 2011 Skrevet August 18, 2011 Nå må jeg si det frister å sove.. Bare synd jeg ikke er hjemme før 0545..
Zibiri Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 http://www.youtube.com/watch?v=fRT_5yOq ... re=related Noen ganger kan man lure på hva folk driver på med mens de kjører bil..
opasb Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Klar for ei heftig helg på Artic Circle Raceway.
316 Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Møtte tidenes biltransport i sta. Lastebil med RÅ 242 med bur og eksos gjennom døra. BMW e46 M3 med div Carbon. Camaro OG Corvette. Mååårn duuu
Erik89 Skrevet August 19, 2011 Skrevet August 19, 2011 Steike å griseflaks ei katte hadde her istad Jeg kommer kjørende i en 60 sone og ser ei katte som løper langs veiskulderen, jeg legger meg godt ut over den gule midtlinjen for å ha klaring til dyret. Men akkurat i det jeg passerer så klikker katta og bykser ut i veibanen så kjapt at jeg ikke rekker å reagere, jeg bare venter på at den havner under hjula. Men den klarte det kunsstykket å akkurat gå klar av høyre forhjul og kommer seg inn under bilen fra siden rett før den havnet under høyre bakhjul og ut mellom bakhjula!! Så selv i speilet at den pilte over veibanen og ut over sykkelstien! Har du ikke skjønt at katter har en intern risikosport? Den går ut på å komme så nærme som mulig bilene, enten de sitter i buskene og venter til du kommer, eller som i ditt tilfelle hvor han latet som om han gikk tur før han løp over veien ;P
Anbefalte innlegg