ThomasE91 Skrevet November 1, 2013 Forfatter Share Skrevet November 1, 2013 takk skal dere ha.. kommer vel flere bilder iløpet av helgen. og neste uke skal jeg hente lippen gleder meg til ferdig resultat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Råå børse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 1, 2013 Share Skrevet November 1, 2013 Tøft!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 2, 2013 Forfatter Share Skrevet November 2, 2013 takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 spennende prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Blir knall bra dette. Hvordan hjul ville du eventuelt bytte til? Er der plass til 9,5" foran også nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 2, 2013 Forfatter Share Skrevet November 2, 2013 Blir knall bra dette. Hvordan hjul ville du eventuelt bytte til? Er der plass til 9,5" foran også nå er veldig usikker på hva hjul jeg skal ha.. leiter og leiter.. er så mye rått der ute.. men får se hva det blir. 9,5 går det men vurderer 10 foran.. må tenke litt på det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Utrolig fett Jeg klarer nå 9.5 foran på standard e46 sedan skjermer, så burde klare en del på din:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 2, 2013 Forfatter Share Skrevet November 2, 2013 Utrolig fett Jeg klarer nå 9.5 foran på standard e46 sedan skjermer, så burde klare en del på din:) ja jeg klarer det foran ikke noe problem det.. er vel mer det om det er nødvendig med så bredt foran.. er så ugunstige dekk dimer også blir det dyrere dekk:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Du kan jo kjøre 11" på alle 4 du nå.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Har du sett denne, Liberty Walk e91, fra LTMW såklart. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 2, 2013 Forfatter Share Skrevet November 2, 2013 Ja har sette denne. og synes det blir for mye. men takvingen liker jeg. men har tenkt litt på de bredderene før men er noe jeg ikke liker med hjulbuene bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndreasEk Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet November 2, 2013 Share Skrevet November 2, 2013 Har du sett denne, Liberty Walk e91, fra LTMW såklart. bilde Huff... Det der ser ikke godt ut... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet November 3, 2013 Forfatter Share Skrevet November 3, 2013 Huff... Det der ser ikke godt ut... helt enig. blir for mye. og tror ikke biltilsynet lar en sånn bil bare kjøre rett forbi:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå