Nardo Skrevet Juni 8, 2014 Share Skrevet Juni 8, 2014 Denne har blitt sinnsykt fin! Norges fineste E91? Åssen gjorde du det med eksosen? Er det utblås i begge, eller er den ene bare for pynt? Leser org motor, men håper på at den er chippet..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariola Skrevet Juni 10, 2014 Share Skrevet Juni 10, 2014 Nydelig bil! Meget gjennomført og pen eksemplar! Har du gjort noe med hjulbuene bak eller er det orginalt? Hvis du ikke har gjort noe bak, lurer jeg på om bilen er mye breier i front og om det ser rart ut? Vurderer faktisk å bygge min e91 med m3 front, noen tips og triks du kunne ha gitt meg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juni 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Juni 19, 2014 Denne har blitt sinnsykt fin! Norges fineste E91? Åssen gjorde du det med eksosen? Er det utblås i begge, eller er den ene bare for pynt? Leser org motor, men håper på at den er chippet..? Takk skal du ha.. Eksosen er kappet der med diffen også er det satt på en t så det kommer nok eksos ut begge;) vil ikke ha sånn at den ene er blank og den andre er skitten:P hehe.. Nydelig bil! Meget gjennomført og pen eksemplar! Har du gjort noe med hjulbuene bak eller er det orginalt? Hvis du ikke har gjort noe bak, lurer jeg på om bilen er mye breier i front og om det ser rart ut? Vurderer faktisk å bygge min e91 med m3 front, noen tips og triks du kunne ha gitt meg? Hjulbuene er dradd ut. men er ikke m3 buer. men er så mye at mine 11,5" breie hjul går på innsiden av hjulbuene bak. så må vel si meg fornøyd med det;) Tyggern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oleee93 Skrevet Juni 24, 2014 Share Skrevet Juni 24, 2014 Tøft! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juli 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 2, 2014 Da var et bra treff gjennomført og jeg sitter igjen med mange gode minner fra en god gjeng fra OijOij. Treffet var vel ikke over all forventnig men det var bra. skulle vært litt mer premier fordelt av publikum og var litt å sette fingen på. var ikke et perfekt treff arrangør messig men nivået var høyt. og OijOij stillte sterkt der i mine øyne. Her er da hvertfall noen bilder av min fra treffet. flere bilder vil komme men nettet her på hotellet er så tregt at jeg bare lastet opp noen av min egen:P Skulebollen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ivrig86 Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Grom vogn! Å eksosen ble knall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juli 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2014 takk skal du ha;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Må ha vert travelt og kjøre helt til Polen med så lav bil ? Har du med planker baki ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juli 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 4, 2014 Jeg jukset litt og hevet bilen foran 15mm før jeg dro hjemmene fra. Og lippen hentet jeg 10 min før jeg kjørte. Så fikk ikke tatt den på da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Juli 4, 2014 Share Skrevet Juli 4, 2014 Nå er ikke kjørehøyden din så veldig høy heller da Skulebollen og StigJ reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Juli 8, 2014 Share Skrevet Juli 8, 2014 Hevet??.. Sent fra min GT-I9300 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 8, 2014 Share Skrevet Juli 8, 2014 Grattis med pokaler i dag Thomas! Vel fortjent! Utrolig gjennomført den bilen din. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasseln Skrevet Juli 9, 2014 Share Skrevet Juli 9, 2014 Hvor mange pokaler blei det totalt? 3 eller 4? Uansett, gratulerer så meget Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik... Skrevet Juli 9, 2014 Share Skrevet Juli 9, 2014 Helt rå bil! Her er et bilde av den fra E30meet har fler av den som kommer på www.facebook.com/hmfotografi i løpet av uka bare å følge med! StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juli 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 9, 2014 Da var E30Meet vell overstått.. Blei 3 plasseringer på meg. Beste felg, 2. plass best in show og 3. plass Beste modifisering. Var en vell overstått helg og håper og komme tilbake neste år også. bilder vil komme når jeg er kommet en plass der nettet funker som det skal:P Endelig hjem i morgen Grattis med pokaler i dag Thomas! Vel fortjent! Utrolig gjennomført den bilen din. Takk skal du ha.. Er da meget fin den z4 din også da;) skulle fått min stemme om det var en z-klasse på premiene. Hvor mange pokaler blei det totalt? 3 eller 4? Uansett, gratulerer så meget Takk. Blei 3 premer da. men var bare 2 pokaler siden best in show fikk vi ikke pokal på når man kom på 2. plass:P Helt rå bil! Her er et bilde av den fra E30meet har fler av den som kommer på www.facebook.com/hmfotografi i løpet av uka bare å følge med! Takk skal du ha;) skal følge med der jeg;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå