ThomasE91 Skrevet Juli 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 10, 2014 Da var jeg endelig kommet hjem.E30meet var et kjekt treff der det var mye action og desverre ble det dårlig vær mandag. men tirsdag og onsdag var perfekt. Fikk 3. premier, best felg, 3.plass beste modifisering og 2. plass best in show utstilling. Nå ser jeg frem til litt fri før jeg kanskje tar turen til Vallakretraffen i sverige. Her er noen bilder.. kommer flere men er dette jeg har nå hvertfall:P DSC_1062 by thomasebo, on Flickr Thundercoil og Durochris reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 20, 2014 Share Skrevet Juli 20, 2014 Passerte du Stord i 18.00 tiden idag? Dåg grom ut i fart den bilen din Sent from my iPad using Tapatalk HD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Juli 20, 2014 Share Skrevet Juli 20, 2014 Høres riktig ut det. Jeg traff ham et par timer tidligere på Ålgård Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Teigland Skrevet Juli 20, 2014 Share Skrevet Juli 20, 2014 http://www.speedhunters.com/2014/02/the-best-bmw-they-never-built/Litt innspiration Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet Juli 21, 2014 Forfatter Share Skrevet Juli 21, 2014 Passerte du Stord i 18.00 tiden idag? Dåg grom ut i fart den bilen din Sent from my iPad using Tapatalk HD Takker. Var nok meg ja. Huff vært igjennom danmark så bilen er fullpepret av insekt:P Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Haukefer Skrevet Juli 21, 2014 Share Skrevet Juli 21, 2014 Hehe, var i Danmark selv nett, fuller seg fort opp i front med innsekt der ja Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nardo Skrevet Juli 31, 2014 Share Skrevet Juli 31, 2014 Så deg rulle forbi bybanen igår. Ved Danmarksplass. STRØØØØKEN :wub enda bedre i virkeligheten. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet August 1, 2014 Forfatter Share Skrevet August 1, 2014 Takk skal du ha;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet August 19, 2014 Forfatter Share Skrevet August 19, 2014 Lite nytt som har skjedd men merkbar forskjell. Har tatt å foliert taket svart også har jeg fjærnet bakruteviskeren.. dette er et påbegynt prosjekt men ikke helt ferdig stilt. må få til noe med bryteren for åpning av bakrute. her er hvertfall bilde Erlandhaugen, HPVL og aalgaard reagerte på dette 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nardo Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 Ekke det litt upraktisk i Bergen..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet August 19, 2014 Forfatter Share Skrevet August 19, 2014 Hehe. Har en sånn tror det er ny oppfinnelse men speil tror jeg det heter:P så går nok bra. Har ikke brukt den så den hadde eiret fast;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 Utrolig lekker bil! har sett denne i bergen/os område før Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet August 19, 2014 Share Skrevet August 19, 2014 Ble bra med sort tak! Men du har ikke vurdert og få mørke "blinkers" på lyktene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet August 20, 2014 Share Skrevet August 20, 2014 fyfy å bruke bakrutevisker på stasjonvogner ! thumbs up Joachim S Hamar og Frode D reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ThomasE91 Skrevet August 20, 2014 Forfatter Share Skrevet August 20, 2014 Utrolig lekker bil! har sett denne i bergen/os område før Takk skal du ha;) Ble bra med sort tak! Men du har ikke vurdert og få mørke "blinkers" på lyktene? Nei tror jeg skal ha det sånn som det er nå fyfy å bruke bakrutevisker på stasjonvogner ! thumbs up Ja det er fyfy;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå