Haug530D Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Holder på å følger denne guiden: http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... st19084142 Er det dette dere bruker? Tenkte jeg skulle programmere slik at jeg slipper Motstander på Xenon lysene + programmere slik at OBC knappen virker samt at det blinker i lysene når jeg låser opp/igjen er dette mulig?
TRF Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Det spørs hvem dere referer til som dere. Dette er det de fleste bruker på hobbybasis.. mitt system koster noen titallstusen etterhvert. I utganspunktet kan du få de samme funksjonene for noen hundrelapper om du har litt dataferdigheter, som er det de fleste gjør. Du kan ikke styre som du vil med blink osv, du har ferdigdefinerte alternativer for dette. Som aloebiz beskriver er den vanligste. Ett blink ved lås, kupelys på ved lås opp. Dersom du vil kode bilen om til xenon, kan du gjøre dette. men da mister du muligheten til å manuelt justere lyktene, da dette skal være automatisk på xenon lykter.
Haug530D Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Det spørs hvem dere referer til som dere. Dette er det de fleste bruker på hobbybasis.. mitt system koster noen titallstusen etterhvert. I utganspunktet kan du få de samme funksjonene for noen hundrelapper om du har litt dataferdigheter, som er det de fleste gjør. Du kan ikke styre som du vil med blink osv, du har ferdigdefinerte alternativer for dette. Som aloebiz beskriver er den vanligste. Ett blink ved lås, kupelys på ved lås opp. Dersom du vil kode bilen om til xenon, kan du gjøre dette. men da mister du muligheten til å manuelt justere lyktene, da dette skal være automatisk på xenon lykter. Ok, men da har jeg jo egentlig fått svaret på det jeg lurte på. Ett blink ved lås, holder det Har Xenon på bilen, ettermontert Orginale Hella Facelift lykter, men jeg må ha Hella sine resistor packs på de, auto justeringen fungerer helt fint. Det jeg tenkte på var å programmere slik at Lcm vet den har Xenon å ikke Halogen.
hanssae Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Holder på å følger denne guiden:http://forums.bimmerforums.com/forum/sh ... st19084142 Er det dette dere bruker? Jeg har brukt denne guiden til å installere Progman 32, med litt tålmodighet går det greit. Har også DIS 44 og 57 fra samme forum.
aloebiz.net Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Programmere lys på e39 til Terje opp. Regner med att du har orginal alarm installert da? Min blinker nå kun ved låsing, ikke når en låser opp ( har ikke alarm modul ) men bilen er nå prog til og tro den er installert. Tror opplåsings blink kommer fra alarm modul , og tror de vil blinke flere blink om alarm har vært aktivert , stemmer ikke det?? Hilsen Terje Ja har original alarm. Men alarm har jeg hatt på alle mine BMW (se signatur) og den jeg har nå er eneste BMW jeg har hatt som også blinker når jeg låser opp bilen.. Vet det kan programmeres av og på, men kanskje det bare funker på facelift med blink ved lås opp?
pedro Skrevet Februar 28, 2011 Skrevet Februar 28, 2011 Jeg har 99 530dat med alarm og der blinker den IKKE ved opplåsing, men kupelyset kommer på. Låsing gir ett langt blink og lysene slumrer ned. Det var ifølge E Stenshagens daværende teknikker 1 ikke mulig å få den til å blinke ved opplåsing. Vinduene er etter div erfaringer konstant låst fra førerdør pga utlufting i tide og utide av typen: Jæxxxunge1 "Det er kaldt". JØXØXunge 2 tar vinduet ned, alternativt jæxxxunge1 eller 2 lukker opp vinduet og bikja vil ut i 50km/t.
serwo Skrevet September 8, 2013 Skrevet September 8, 2013 Heisann! Æ lure på at korsen å ta/kode bort nærlys som slår på i pos 0 ved tenningen på? Vet ikkje om æ har nåkka rele men sånn er det siden æ har kjøpt bilen. Har en E39 528i, modell 07/1997. Takk for svar. Tomas
Otis Skrevet September 9, 2013 Skrevet September 9, 2013 Kan ta det bort med BMW skanner 1.4.0 Sikkert INPA eller NCS også, men jeg vet ikke.
serwo Skrevet September 10, 2013 Skrevet September 10, 2013 Det er æ ikkje helt sekkert. Æ har vart på BMW verksted, og dem sa at denne funksjon er ikkje på i lysmodulen. Uansett dem prøvde slå den på og slå av igjen men det er akkurat samme som før. Så trur æ at det må være nåkka ettermontert dær. Nåkka rele, modul osv...
Otis Skrevet September 11, 2013 Skrevet September 11, 2013 Via BMWscanner så må du velge at bilen passer til en annen region, så virker det. Men mulig at pre facelift ikke støtter dette.
serwo Skrevet September 14, 2013 Skrevet September 14, 2013 OK, da må jeg vente på diag kabelen som har bestillt og prøve det med BMWscanner. Men jeg tror at når man koder kjørelys på lysmodulen, det går kun gjennom langlysene, ikke nærlysene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå