Gå til innhold

Lyst til å skrive artikler/nyheter for bimmers?

Gunnar
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg kan tenke meg å prøve hvertfall. Følger med på alle store bilnettsider hver dag og det inkluderer BMWblog.com som har bra BMW-dekning, har abb. på BMW Car Magazine og norske bilsider er også relevante.

Spørs hvor strenge krav leserne har da, men jeg er glad i å skrive (mest av lettfordøyelige skriv uten å gå inn i dybden med det tekniske) og glad i BMW - også er ikke _nyheter_ så vanskelig å videreformidle heller. Bor i Oslo, så får jo med meg fleste messene i Oslo-området samt store BMWCCN treff.

Spørs om dere som har lest mine innlegg kan si noe positivt, men forventer ingenting. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Men du må jo ikke kommentere mine innlegg? Løøø fyr as...

For et par uker siden ble du banned en hel uke her inne fordi du bl.a kontinuerlig spammer forumet med tåpeligheter og trakasserer meg hele tiden. Skjønner du ingenting... eller er du bare helt utrolig arrogant?... ](*,)

Forøvrig... skriv i vei noekult... 8)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men du må jo ikke kommentere mine innlegg? Løøø fyr as...

For et par uker siden ble du banned en hel uke her inne fordi du bl.a kontinuerlig spammer forumet med tåpeligheter og trakasserer meg hele tiden. Skjønner du ingenting... eller er du bare helt utrolig arrogant?... ](*,)

Forøvrig... skriv i vei noekult... 8)

Må du?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Må du?

Det er temmelig sjelden at folk blir banned her inne, men du klarte det elegant. Du kan åpenbart fint klare det en gang til, men da blir det for alltid. Husk at jeg advarte deg forrige gang, men det kommer jeg ikke til å gjøre neste gang.

Denne tråden er for folk som kan og vil skrive skikkelige innlegg. Hva om du prøver å vise oss at du kanskje kan skrive skikkelige innlegg/artikler hvis du går inn for oppgaven? Det er f.eks ikke så mange som har tilgang til en E65 her inne. Du kan f.eks skrive litt om hvordan den modellen er å leve med i praksis.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...du har virkelig ett problem imot meg as...anyway, hever meg over det og ignorerer glatt visse innlegg fra deg!

Å leve med en e65 er slit....Så mye man må passe på og enda surere når man får bulker og skader...og prisen øker på verksted med en gang de hører "syv serie"...rart det der...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe...du har virkelig ett problem imot meg as...anyway, hever meg over det og ignorerer glatt visse innlegg fra deg!

Å leve med en e65 er slit....Så mye man må passe på og enda surere når man får bulker og skader...og prisen øker på verksted med en gang de hører "syv serie"...rart det der...

Jeg har på ingen måter problemer med deg hvis du skriver nogenlunde skikkelige innlegg og ikke sjikanerer meg eller andre. Du har vært her inne såpass lenge at du utmerket godt vet hvordan reglene er.

Jeg tror helt sikkert at mange andre kunne ha interesse av å få en litt mer utdypende historie om hvordan E65 er å ha som bruksbil. De eldste begynner nå å komme ned i pris på et nivå som gjør at mange har råd til å kjøpe modellen. Utfordringen er at det ikke er så mange som har modellen og spesielt ikke med en V8 motor. Det er ikke mye man kan lese om modellen her inne for eksempel... og heller ikke i BMWCCN´s forum (når det ikke er nede). Kanskje du kan være den som kan endre på dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har på ingen måter problemer med deg hvis du skriver nogenlunde skikkelige innlegg og ikke sjikanerer meg eller andre. Du har vært her inne såpass lenge at du utmerket godt vet hvordan reglene er.

Jeg tror helt sikkert at mange andre kunne ha interesse av å få en litt mer utdypende historie om hvordan E65 er å ha som bruksbil. De eldste begynner nå å komme ned i pris på et nivå som gjør at mange har råd til å kjøpe modellen. Utfordringen er at det ikke er så mange som har modellen og spesielt ikke med en V8 motor. Det er ikke mye man kan lese om modellen her inne for eksempel... og heller ikke i BMWCCN´s forum (når det ikke er nede). Kanskje du kan være den som kan endre på dette?

Dette synes jeg var en god idè. Spennende å lese hvordan folk opplever bilen sin i hverdagen. Etterhvert kunne også flere kommet med innspill hvordan de oppleverer andre biler. F.eks x5, 1-serie, 3-serie osv. Greit for de som vurderer kjøp å få dannet seg et inntrykk av bilen. Selvom noen kan være uheldig med sin modell og danne et ufortjent negativt rykte...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette synes jeg var en god idè. Spennende å lese hvordan folk opplever bilen sin i hverdagen. Etterhvert kunne også flere kommet med innspill hvordan de oppleverer andre biler. F.eks x5, 1-serie, 3-serie osv. Greit for de som vurderer kjøp å få dannet seg et inntrykk av bilen. Selvom noen kan være uheldig med sin modell og danne et ufortjent negativt rykte...

Ja, en ting er journalister med tilgang til NYE biler med spekket utstyr som har blitt kjørt i knapt ei uke, en annen eiere som har verkstedserfaring og har levd med bilen i lengden.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samtidig er det vanskelig å få folk til å skrive helt erlig om sine erfaringer med egen bil, da alt trøbbel kommer for en dag når en skal selge.

Men bra tiltak med litt nyheter og artikler igjen!

Jeg har troa på at mange her har mye å komme med!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...