Gå til innhold

Frode's blue velvet E39 M5 individual. Hartge felger montert. Ny E39 touring

Anbefalte innlegg

Kjipt med Rotiform kluss og P&R kødd.

Har min del kødd med P&R her og, og skyr dem som pesten. Bare tull og drit.

Men liker hardball attituden din. Få alt på da retta og kjør hardt!

Når da er sagt kjenner eg at eg er litt glad eg gjekk for mine flotte falske BBS LM i år og istedenfor Rotiform, som var sterkt vurdering sak. Frister ikkje så veldig masse no lenger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyy så synd, irriterende når du har ventet så lenge! Har aldri hørt noe negativt om Rotiform, så er nok som du sier at det dessverre bare er solskinnshistoriene som titter frem her.. Men sinnsykt gromt hadde det blitt!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Råfeite hjul som ville blitt en perfekt kombo på M5'en, men skjønner godt frustrasjonen din over både felgkvaliteten (særlig ift. prisen) og kundebehandlingen du møter etter å ha handlet felger i den prisklassen. Rotiform har vel igrunn aldri hatt et spesielt godt rykte på seg som felgprodusent, utover at de har produsert mange tøffe felgmodeller som tilsynelatende tar seg bra ut. At tønnene har vært for svakt bygd har jeg ikke hørt om før nå, men i forhold til fargen på sentrene har de slitt en hel del. Enkelte av fargene har knapt tålt å bli vasket uten konsekvenser. I tillegg er serviceapparatet til Rotiform tregt og mindre behjelpelig. Hos P&R har jeg handlet noen ganger og fått grei kundeservice, men har hørt flere som - mildt sagt - har vært lite imponert over hvordan reklamasjoner og sågar også henvendelser i anledning kjøp av produkter har blitt håndtert... kundebehandlingen man får varierer visstnok mye.

Håper det ordner seg til din fordel RS, på en eller annet måte :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan til uflaks! For prisen de tar for felgene burde de i det minste passe... Må si jeg akkurat nå er glad for at jeg gikk for CCW istedet for å blakke meg helt for felger som kanskje ikke ville passet og som har dårlig finish :? Men kan jo selvfølgelig være at du har vært ekstremt uheldig da. For de så iallefall overfeite ut ved siden av bilen din!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror kanskje jeg ar veldig uheldig nå.. Er jo Parts&Retards som ordner opp etter Rotiform, så de fortjener jo litt skryt også. Det er jo akkurat derfor jeg ikke tok de inn selv. Da hadde jeg mistet gløden helt, for jeg var veldig usikker på om jeg skulle handle. Men sånn ble det jo bare da..

Takk for den i hvert fall. Er ikke alle som har felger som tar seg bra ut vedsiden av bilen heller.. ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Surt som f det der. :x

Jeg var jo spent på hvordan det skulle gå å bestille felger fra USA, og de eneste jeg følte meg trygge på var HRE.

Men da jeg fikk høre om god kundeservice for en i Sverige som fikk bakfelger med for høyt innpress, men de ordnet opp med en gang og han fikk gratis nye bakfelger på en måned og slapp å sende tilbake de som ikke passet.

Lastebilvekter ved balansering!? :shock: Hvor mye vil det si?

Mine trengte fra 0 gram til 35 gram pr hjul.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Husker ikke helt. Er ikke så tunge, men du slipper mange lange remser med personbil vekter. 80 eller 100 gram tror jeg.

120-150 gram på bakfelgene, ikke så mye på forhjul. Kan ha litt å gjøre med at det er en del strekk da. 9,5 og 12x19" med Michelin pilot super sport.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Forstår godt frustrasjonen din, merkelig at det går an å rote rundt sånn, spesielt når det gjelder en slik høy sum, da burde kvalitet til felg OG kundeservice vere helt på topp.

Men, de såg helt hinsides råe ut, så disse Må på! :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hørt mye tull med P&R jeg også, jeg har fått sure tilbakemeldinger når jeg har spurt om diverese tiligere, samt en kollega får ALDRI svar når han ringer dit, når han kom gjennom, så fikk han beskjed om å sende mail med det han ville ha, for så å aldri få svar fra de igjenn! Makan.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jaja. Koset med bilen idag ihvertfall. olje og filterskift. Traff en vennlig mann i Lom idag som skrytte av bilen min også. Gjorde godt i en stund som dette.

Bilen maler som en katt. :-D

Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...