JMossige Skrevet September 17, 2013 Share Skrevet September 17, 2013 Drar alltid til med 120nm pipe både privat og på jobb (dekk1) - Så 110nm er hvertfall ikke for mye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 1, 2013 Rotiform selges! noen som har interesse, så går de straks ut på finn. Sent from my GT-I9300 using Tapatalk 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Ny vinterbil handlet. Min første japanske bil. Full time 4wd, desverre modellen uten turbo. Noen som tørr gjette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Suzuki Swift haha RS-Heggem reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Du er nærmere enn du faktisk aner, min kjære venn! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Da er det nok Suzuki hvertfall. Baleno da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Nope. Snålere enn som så.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Sjekk den fete kjærra her gutter! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frode D Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Hahaha! Nydelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Oktober 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Oktober 21, 2013 Tror kanskje ikke den overlever vinteren! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mattae Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Hahah tøft, en på jobben lånte svigers sin daihatsu sirion 4x4 i fjor vinter, er jo nokså samme type bil. morsomste bilen utseendemessig jeg noengang har sett komme i 90 graders breisladd på snøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Geir Anders Skrevet Oktober 21, 2013 Share Skrevet Oktober 21, 2013 Det er det sykeste, trodde ikke folk kjøpte sånne frivillig Det er typisk bil man får med på kjøpet av en dyrere bil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Oktober 22, 2013 Share Skrevet Oktober 22, 2013 En artig bil du har skaffet deg. Når får vi se denne i kjent RS-stil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet Januar 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Januar 3, 2014 Sjelden jeg titter innom her gitt. Startet opp godvogna idag. Morro. Er på tur et sett med us baklykter også. Kunne tenkt meg us frontlykter med amber refleks og diode i sideblink. Men, mulig det kommer et sett med Schnitzer felger på gården igjen også.. Mattae og Andy520iA reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW E30 325 Skrevet Januar 4, 2014 Share Skrevet Januar 4, 2014 usikker på om jeg har skrevet i tråden din jeg så fra nå av følger jeg i hvertfall med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå