Gå til innhold

E28Fredrik's 524td


E28Fredrik
 Share

Anbefalte innlegg

  • 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Stoor takk til No1coatins her på forumet som har stått på til langt på natt denne uka for å få lakk på dissa hjula mine ;)

Må innrømme jeg tvilte på vennskapet vårt en liten periode der ;) men når det endelige resultatet ble så bra som det ble, så var vi begge glad for allt arbeidet som ligger bak her :) hehe

ja, jan erik.. jeg klarte ikke vente til felgene var heelt ferdig! ;) men dette bildet avslører jo ingenting ;))

post-40759-0-39796000-1394844340_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan jeg har unngått denne tråden før. Vel, nå har jeg lest gjennom hele og for et vannvittig arbeid du har lagt ned!

 

Gleder meg til å se den helt ferdig! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg lurer på hvordan jeg har unngått denne tråden før. Vel, nå har jeg lest gjennom hele og for et vannvittig arbeid du har lagt ned!

 

Gleder meg til å se den helt ferdig! :)

hehe! Jada! Fort gjort ;) følger deg både her og på instagram! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

på tide med en liten oppdatering her da :)

 

denne helga har vi fått vasket bruks E28'n ordentig og tatt noen bedre bilder av den.. den får nok etterhvert ett strøk lakk, noen nye dører og diverse.. men det får bli i neste omgang :)

 

IMG_2270_zpsefd64775.jpg

 

IMG_2274_zps7e0d43b2.jpg

 

IMG_2296_zps3b3ba351.jpg

 

IMG_2302_zps8e089426.jpg

 

 

 

har fått gjort litt småtteri med bilen siden sist også. her er dashbord i samt dørlås mekanismen med nye gummier og skruer :)

 

 

20140219_193720_zpsucdz2q0f.jpg

 

 

frontrute og bakrute ble kastet inn forrige helg :P har igjenn å justere ferdig dørene på denne siden og montere luftfjæringa.. ;)

 

IMG_2263-Copy_zps0521f730.jpg

 

bremsekraftforsterker er i og varmeappvifte, vindusvisker motor og deksel :)

 

IMG_2265-Copy_zpsfc459af1.jpg

 

speilet må lages bedre fester til, da disse er fra e23 og passer særdeles dårlig rett på :P men syns nå det kommer til å kle bilen helt meeget  \:D/

 

IMG_2266-Copy_zps285617f9.jpg

 

 

 

lillebror (joaronn her på forumet) har fått resten av delene til sine 18" RC felger.. så nå gjenstår bare ett strøk lakk på senteret før montering.. disse blir heelt værst!! ;)

 

IMG_2252_zps77cfb444.jpg

 

 

 

så til siste oppdatering fra min side.. her stod jeg da i hele går og ble heelt svart i fjeset.. Alu.polering er liite gøy! men ble bra! ;)

 

IMG_2312_zps5e52a4bd.jpg

 

IMG_2325_zpsec981dda.jpg

 

IMG_2326_zps2975f845.jpg

 

IMG_2327_zps0e765c5d.jpg

 

IMG_2330_zps96dd397c.jpg

 

IMG_2332_zpsfe284d0f.jpg

 

IMG_2334_zps762a4782.jpg

 

 

 

hope you enjoy my shit! ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

lookin' good! skal det gjøres noe med motorn?

brukisen har blitt fin den og, høydepunktet i gata i går spør du meg ;)  må ha meg e28 kjenner jeg  :D

takk for det ;) nei, motoren blir helt orginal 524td.. bare shinet opp :) hehe ;) ja det skiller seg litt ut blandt alle mercene ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig arbeid! Men har du fått bulk på a stolpen?

 

hehe ;) jeg regna nesten med at noen skulle spørre om det.. jeg så det på bilde sjøl etter jeg hadde lagt det ut :P men nei, det er nok bare gjenskinnet av speilet tenker jeg :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...