Jump to content

Recommended Posts

Posted

Jeg forstår ikke hva BMW ønsker å oppnå med både 3 serie GT og 5 serie GT. Sistnevnte er på ingen måte et glansbilde (foruten interiøret som er nydelig) og kan definitivt ikke stille seg i samme klasse som f.eks Audi A7 eller Mercedes CLS - til tros for at det kanskje er det BMW vil oppnå? Det må da være mye mer hensiktsmessig å lage en coupe-sedan som kan gå rett i strupen på VW Passat (3 serie GT) og Audi A7/MB CLS (5 serie GT).. :?

Posted
Ender den opp som noe slikt så har ser jeg ikke helt problemet.

o2gfn0tmy9biw01t8rg6.jpg

Synes den faktisk så bra ut på de bildene der.

Det der blir nye 3-serien, GT'n blir nok ikke lik :)

Posted
Ender den opp som noe slikt så har ser jeg ikke helt problemet.

o2gfn0tmy9biw01t8rg6.jpg

Synes den faktisk så bra ut på de bildene der.

Det der blir nye 3-serien, GT'n blir nok ikke lik :)

Står GT på rompa bak på den rød :wink:

Posted

Jeg tror faktisk ikke denne blir ille, men så synes jeg heller ikke at 5-serie GT er stygg heller. Og jeg tror også at denne vil bli mye mer populær enn 5-serie GT.

Posted

5-serie GT er en visuell voldtekt og nå skal de ødelegger 3er'n også.. Jeg klikker om sjefen på jobb så mye som PRØVER å kjøpe inn noen slike..

Posted
Jeg tror faktisk ikke denne blir ille, men så synes jeg heller ikke at 5-serie GT er stygg heller. Og jeg tror også at denne vil bli mye mer populær enn 5-serie GT.

2x,

5-serie GT ser bra ut. Ikke den feteste bmw'n men den er uten tvil pen.

Posted

jeg tor denne kommer til å bli grisetøff jeg. 5-serie GT ser ikke ut på bilder men når man ser den i virkeligheten og hører den utrolig gromme lyden så må jeg si at det er en sykt fet bil

Posted

Den røde på bildet ser jo faktisk ikke så gærli ut spør du meg:) men Jeremy Clarkson kommer til å kose seg da denne går i produksjon :P