Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg forstår ikke hva BMW ønsker å oppnå med både 3 serie GT og 5 serie GT. Sistnevnte er på ingen måte et glansbilde (foruten interiøret som er nydelig) og kan definitivt ikke stille seg i samme klasse som f.eks Audi A7 eller Mercedes CLS - til tros for at det kanskje er det BMW vil oppnå? Det må da være mye mer hensiktsmessig å lage en coupe-sedan som kan gå rett i strupen på VW Passat (3 serie GT) og Audi A7/MB CLS (5 serie GT).. :?

Skrevet
Ender den opp som noe slikt så har ser jeg ikke helt problemet.

o2gfn0tmy9biw01t8rg6.jpg

Synes den faktisk så bra ut på de bildene der.

Det der blir nye 3-serien, GT'n blir nok ikke lik :)

Skrevet
Ender den opp som noe slikt så har ser jeg ikke helt problemet.

o2gfn0tmy9biw01t8rg6.jpg

Synes den faktisk så bra ut på de bildene der.

Det der blir nye 3-serien, GT'n blir nok ikke lik :)

Står GT på rompa bak på den rød :wink:

Skrevet

Jeg tror faktisk ikke denne blir ille, men så synes jeg heller ikke at 5-serie GT er stygg heller. Og jeg tror også at denne vil bli mye mer populær enn 5-serie GT.

Skrevet

5-serie GT er en visuell voldtekt og nå skal de ødelegger 3er'n også.. Jeg klikker om sjefen på jobb så mye som PRØVER å kjøpe inn noen slike..

Skrevet
Jeg tror faktisk ikke denne blir ille, men så synes jeg heller ikke at 5-serie GT er stygg heller. Og jeg tror også at denne vil bli mye mer populær enn 5-serie GT.

2x,

5-serie GT ser bra ut. Ikke den feteste bmw'n men den er uten tvil pen.

Skrevet

jeg tor denne kommer til å bli grisetøff jeg. 5-serie GT ser ikke ut på bilder men når man ser den i virkeligheten og hører den utrolig gromme lyden så må jeg si at det er en sykt fet bil

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...