in2you Skrevet Mars 25, 2011 Share Skrevet Mars 25, 2011 Eg er også en av dei som liker 5GT, den er stor annerledes og stilig Så nyheten om en 3GT er good news, ifølge BMW insider så blir 3GT mye mer sleek (spesielt rævva) og sportslig i forhold til 5GT. 3GT skal skille seg bra ut i forhold til den nye 3serien da den vistnok skal dele mest designmessig med 5GT, dette gleder eg meg til Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marius2002 Skrevet Mai 4, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 4, 2011 http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=526008 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mai 5, 2011 Share Skrevet Mai 5, 2011 http://www.e90post.com/forums/showthread.php?t=526008 Her ser du hvor BMW hentet designet fra... : Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[space] Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 http://www.dinside.no/886242/bmw-3-serie-gt-snart-klar Bilen vises offisielt på bilmessen i Geneve i mars. Høyere sitteposisjon, og større bakkeklaring. Fail... Den høyere fremtoningen, og litt mer utstikkende skjermbuer forteller at dette blir en slags crossover, noe BMW allerede i 2010 fortalte at de jobbet med. 3-serie GT blir dermed en modell mellom den ordinære 3-serien og BMW X3 Fail... Konkurrentene til en bil som dette er det vanskelig å definere, men både Audi A4 Avant og Q3 kan nevnes. BMWs egen 3 serie og X3 er selvfølgelige alternativer. Lykke til... Lag noe stilig og spennende som f.eks. Audi eller MB gjør for svarte! BMW spyr ut masse møkk og ødelegger merkenavnet... Håpløst. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Synes heller ikke så mye om disse modellene. Ser mye mer frem til 4-serie Gran Coupè (om den får det navnet). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Jeg forstår ikke hva BMW ønsker å oppnå med både 3 serie GT og 5 serie GT. Sistnevnte er på ingen måte et glansbilde (foruten interiøret som er nydelig) og kan definitivt ikke stille seg i samme klasse som f.eks Audi A7 eller Mercedes CLS - til tros for at det kanskje er det BMW vil oppnå? Det må da være mye mer hensiktsmessig å lage en coupe-sedan som kan gå rett i strupen på VW Passat (3 serie GT) og Audi A7/MB CLS (5 serie GT).. Hørt om 6-serie Gran Coupé? Men tilbake til emnet. Det er vel litt tidlig å gi en endelig dom over utseendet på bilen. Slike kamuflerte prototyper ser alltid grusomme ut. Selv en Lambo i slik kamuflasje ser ut som et dårlig sammensatt legosett. Tror vi får vente til BMW selv bestemmer seg for å lette litt på sløret før vi sier at den blir en traumefremkallende styggedom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Selvfølgelig har jeg det, men hadde DU hørt om produksjonsmodellen av F06 6 serie Gran Coupe den 25.03.2011....? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haakon85 Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Selvfølgelig har jeg det, men hadde DU hørt om produksjonsmodellen av F06 6 serie Gran Coupe den 25.03.2011....? Sjekke dato på innlegg er tiltak! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Januar 5, 2012 Share Skrevet Januar 5, 2012 Nei, og som du ser ble mitt innlegg skrevet denne datoen: Saltkjelen Innleggets emne: Re: Spionbilder BMW 3-serie Gran Turismo InnleggSkrevet: Fre Mar 25, 2011 12:58 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå