Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

har nå fått rotet meg til å fått tak i en inpa kabel overgang fra 16-20 rund kontakt, virtuell windows xp stasjon, hovedsaklig fordi airbag lampa begynte å lyse, ville da selvfølgelig slette feilkodene for å muligens få bort lampa.

jeg får kontakt med motor, kan se feilkoder der osv , men når jeg skal sjekke airbag feilkoder "no response from controll unit" var ihvertfall tydelig at den ikke fikk kontakt med airbag "hjernen"

sliter også med å se live data på motor, må trykke ja til å kjøre script 20 ganger, men da står alle tall stille.

hjelp meg!

kan det være overgangen som ikke er riktig?

programmet i seg selv registrerer at den er koblet til maskinen, men i det sekundet jeg plugger kontakt i diagnosekontakten på bilen så lyser ignition uten at tenning er på, er dette riktig?

 

post-57487-0-63277600-1435774782_thumb.p

post-57487-0-03617900-1435774787_thumb.p

åpne bildene i ny fane for å se i bedre kvalitet :)

Endret av thomaleo
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hmm. Tja. Neida, det har ikke jeg sett.

Jeg oppdatere min selv. Lastet ned daten filer versjon 52.1 tror jeg.

Du må kanskje Google litt om ikke noen andre kan svare mer.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har forelsket meg litt i BMW Scanner 1.4.0, men syns det er dumt at den bare fungerer på relativt gamle biler. Hvordan er 2.0.1 i forhold til denne? :)

 

Og om noen ønsker en diagnose-pc, så selger jeg en med BMW Scanner 1.4.0 og INPA nå: http://www.finn.no/finn/torget/annonse?finnkode=61394762

Endret av K-E
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hjelp!! Noen som kjenner til denne lyden og vet hva det kan være? Kan dette være servo som er på tur å ryke? Lyden er ikke tilstedet når motoren er kald, men når den er varm høres ikke lyden hele tiden som vist i videoen. Merker en liten vibrasjon i rattet når det hviner. Er forøvrig på en E81 med km-stand 75000. (knirkelyden er fra skinnet i rattet, men det er hvinelyden som er interessant:) ) Film ligger som link. https://youtu.be/IKxNBaD7Hio Tips tas imot med takk! :smile:

Endret av h4sse
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...