Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Sånn ser det ut oss meg.. Fatter ikke hvorfor Fog Light framme er borte. :S Har vært der tidligere, og bilen er jo levert med tåkelys liksom :P 
Har montert LED, hatt det før og det funka som fan, regna med det var xenon som tulla så bytta tilbake, men funka ikke. NÅ sjønner jeg jo hvorfor. . :P Bilen er jo blitt gal :P

post-71676-0-08376100-1391979891_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ut til at det har blitt litt rot der ja. Men det er vanskelig og si hvordan det skal være, da det kan variere fra bil til bil.

Men om du har orginal xenon på nærlys, så trykker du på xenon with automatic HVAC, da skal verdier og pæresjekk justeres automatisk.

Verdiene vil da (sansyneligvis) være 72 på Left/Right low beam.

På min er det 20 på alt, bortsett fra left/right low beam som er xenon.

Tipper også du skal huke av for "Daytime running lights EU"

Egentlig skulle du hatt NCS og nullstilt LCM, sånn den ble fabrikkinnstilt. Vanskelig og si hvordan ting skal være.

Men prøv og huk av for daytime running lights EU hvertfall. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Aokei, er jo halogen orginalt i hovedlys så trenger vell ikke tenke på den. Men skal prøve å huke av den andre luka imorgen:))

Får håpe tåkelys tabben kommer tilbake:p

Kan ikke forsvinne når man får biln remappa?

Søkt litt på nett, men finner ingen "standard" egentli.:P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er jo rart at dem skal forsvinne ja.

Fins nok ikke noe "standard" for alle biler, da det varierer etter utstyr osv.

Så det beste vil nok være og få den tilbake til standard for din bil.

Da er det også mulig at grøftelysa kommer tilbake, om det er noe som har skjedd så dem har blitt deaktivert. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå funker lysbryteren igjen, har trykka meg igjennom alle hovedmenyene, men finner ingen plass at det står FOG LIGHT med tab bak. 

I den Car Recognice greia står det i utstyrslista at det er tåkelys på bilen, men kommer ikke opp i LCM. 
Kan det være fordi at parklysene er fjerna, så jeg har fått glød i blink?

Fant en LCM reset funk, men lista opp odometer etc så trykka ikke videre. noen som har prøvd denne? og vet hva den gjør? :o

BTW.
I Radio modulen fant jeg ut at ting ikke stemmer helt, kan jeg endre dette til min bil uten større konsekvenser? Tror alt funker nå, så vet ikke om det har noe for seg :P

post-71676-0-92619400-1392039218_thumb.j

post-71676-0-26992400-1392039271_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver meg på diagnose på en 98 e39 523i. Men DIS låser seg på "please wait".

Den går dårlig, er av og til tungstartet og stopper sporadisk når den går på tomgang. Mistenker kamføler.

Når jeg kobler til med DIS går alt bra, den finner bilen, scanner alle modulene og jeg får opp en liste med feil.

post-39036-0-65885600-1392098998_thumb.j

Feilen som er merket med blå ring her tenker jeg kan være aktuell. Bildet er vel fra første skjermen der man får opp alle feilene, men ikke kan velge feil å gå videre med. Trykker så på pil til neste, der man kan velge feil. Velger så denne motorfeilen og trykker pil videre. Da kommer det opp en skjerm med "Please wait", og så skjer det ikke noe mer, ventet lenge! Noen tips?

Prøvde også med Inpa, da fikk jeg opp denne:

post-39036-0-37755700-1392099222_thumb.j

Kurbelwellen gebersignal = veivakselføler ?? Kan jeg stole på dette?

Tusen takk for svar.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...