nerdhus Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Jepp! Bytt begge, så løser det seg nok Bruk originale sensorer. Noen ide om hvor de er? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny Frantzen Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Hei Noen her som kan hjelpe meg her...kjørt diagnose nå med flere typer..siste nå med inpa..men kommer bare inn på motor og girkasse..abs/acs lyser å speedometer fungerer ikke...noen som vet hva det kommer av ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny Frantzen Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Hei Noen her som kan hjelpe meg her...kjørt diagnose nå med flere typer..siste nå med inpa..men kommer bare inn på motor og girkasse..abs/acs lyser å speedometer fungerer ikke...noen som vet hva det kommer av ? Altså hvorfor jeg ikke kan lese av mer med diagnose.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 24, 2014 Årsmod bilen er? Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.C. Skrevet Oktober 24, 2014 Share Skrevet Oktober 24, 2014 Lasta ned ISTA Rheingold og BMW Tools 2.12. Fikk da innstallert EDIBIAS 7.3 fra BMW Tools og pakket ut ISTA så den starter. Velger EDIBIAS som kommunikasjonsdevice i ISTA, men får ikke koblet til eller hentet ut noe, INPAen som fulgte med BMW Tools 2.12 finner både batteri og tenning, men hele INPAen er "tom", fordi jeg ikke hadde en annen INPA før. Har også prøvd noen andre INPA versjoner med forskjellige EDIBIAS, men enten så tryner de eller så spyr de ut feilmeldinger når jeg prøver å koble til. Begynner å bli lei føler jeg. Rett før bilen og alle kablene kjøres ut i sjøen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny Frantzen Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Årsmod bilen er? Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk 2000 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Oktober 25, 2014 Share Skrevet Oktober 25, 2014 Hva er enkleste måten å endre språket i dashen på E38? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Noen som kan forklare feilkodene på min e65? 9CB6 HVAC Coil Chopping 9E3B Supply, ultrasonic sensors. Noen i larvik/tønsberg område som kan programmere bort pæresjekk og programmere inn aux? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Hva er enkleste måten å endre språket i dashen på E38? Har su bmw scanner 1.4.0 er det veldig fort gjort.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2014 2000 mod Har du prøvd begge stikka? Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Noen som kan forklare feilkodene på min e65? 9CB6 HVAC Coil Chopping 9E3B Supply, ultrasonic sensors. Noen i larvik/tønsberg område som kan programmere bort pæresjekk og programmere inn aux? Kommer den siste fra pdc? Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
K-E Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Har su bmw scanner 1.4.0 er det veldig fort gjort.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Det har jeg ikke.. Ikke mulig via NCS Expert eller lignende? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Joo vil tro det, sist jeg gjorde dette var på en 97 e39, med 1.4.0, fant det under lcm. Du kan jo kikke inn på der med ncs og se om du finner noe.. Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spankus Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Kommer den siste fra pdc? Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk Ja, det stemmer nok det.. Veit ikke hva slags strøm som skal være inn på sensorene. Ifølge diagnosen så var det 13,67 inn på supply til pdc, og 3,64 eller noe rundt der på sensorene. Det funker iallefall ikke. Ser det er 2 stk i nærheten av tønsberg på første siden som kan programmere for meg, men de har ikke vært innlogget på en stund ser jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sverre_BMW525d Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Hei. Jeg har nylig kjøpt bmw for 1.ste gang. En BMW 525XDAT E61 registrert sent 2008. Hva vil dere anbefale av diagnose utstyr til denne. Gjerne frittstående utstyr elller bruke Laptop som tillegg. Ser dette er en lang tråd og det står helt sikkert mye info her, men håper noen likevel kan komme med anbefalinger ? Sverre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå