Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Lasta ned ISTA Rheingold og BMW Tools 2.12. Fikk da innstallert EDIBIAS 7.3 fra BMW Tools og pakket ut ISTA så den starter. Velger EDIBIAS som kommunikasjonsdevice i ISTA, men får ikke koblet til eller hentet ut noe, INPAen som fulgte med BMW Tools 2.12 finner både batteri og tenning, men hele INPAen er "tom", fordi jeg ikke hadde en annen INPA før.

 

Har også prøvd noen andre INPA versjoner med forskjellige EDIBIAS, men enten så tryner de eller så spyr de ut feilmeldinger når jeg prøver å koble til.

 

Begynner å bli lei føler jeg. Rett før bilen og alle kablene kjøres ut i sjøen :lol:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Noen som kan forklare feilkodene på min e65?

9CB6 HVAC Coil Chopping

9E3B Supply, ultrasonic sensors.

Noen i larvik/tønsberg område som kan programmere bort pæresjekk og programmere inn aux?

Kommer den siste fra pdc?

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kommer den siste fra pdc?

Sent fra min Nexus 5 via Tapatalk

Ja, det stemmer nok det.. Veit ikke hva slags strøm som skal være inn på sensorene.

Ifølge diagnosen så var det 13,67 inn på supply til pdc, og 3,64 eller noe rundt der på sensorene.

Det funker iallefall ikke.

Ser det er 2 stk i nærheten av tønsberg på første siden som kan programmere for meg,

men de har ikke vært innlogget på en stund ser jeg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei. Jeg har nylig kjøpt bmw for 1.ste gang. En BMW 525XDAT E61 registrert sent 2008. Hva vil dere anbefale av diagnose utstyr til denne. Gjerne frittstående utstyr elller bruke Laptop som tillegg.  Ser dette er en lang tråd og det står helt sikkert mye info her, men håper noen likevel kan komme med anbefalinger ?

 

Sverre

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...