Gå til innhold

Alpejohn
 Share

Anbefalte innlegg

Hei. nå har jeg tenkt å anskaffe meg litt diagnose program. men vet egentlig ikke hvor jeg skal handle. men titta på www.bmwdis.com si side. er d noe å satse på?

Tenkte da på dette: (fikk ikke linka) :( BMW DIS 57, BMW PROGMAN SSS V32, INPA, TIS. Koster 49.99 GBP. Eller noen annen bra forslag hvor man kan handle til en vettig pris med mest mulig program? skal også kjøpe bmw skanner 1.4.0.  Takker for svar :)

Ebay! :) Der finner du alt billig!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger vel egentlig bare INPA for å ta diagnose, og det er jo strengt tatt gratis om du leter bittelitt.

Skal du forandre på funksjoner, så trenger du egentlig bare NCS. Og det er også svært enkelt å få tak i.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå trenger jeg visst hjelp, skyter det inn her i mangel av en bedre tråd...

 

Har en F11 sein 2011-modell som plutselig begynte å klage på at batteriet i fjernkontrollen måtte skiftes, Byttet det da for et par dager siden, men nesten hver gang jeg slår av tenningen så plinger fortsatt displayet om at batteriet må byttes. Har tatt det ut og inn og prøvd mye rart, det gamle batteriet målte 3.0V og det nye 3.3V. Kjørte Rheingold diagnose som bl.a. viste feil på dette, så slettet feilkoder, men samme feil kommer fremdeles. Har tatt ut batteriet, renset med sprit og sjekket kontakter, men meldingen kommer fortsatt i displayet. Fjernkontrollen funker forøvrig helt fint, men irriterende med den meldingen. Noen som har peiling?

 

Feilmeldingen ga seg etter noen dager :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men hvilke program anbefaler dere når man vil gå inn å forandre litt mer avansert da? :smile: dette gjelder først og fremst for E39. og så var d dette med kabel og da. hvilken bør man gå for, for å få mest utnytte av forskjellige programmer?

Endret av bmw520
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk så mye for hjelpen. Da er den bestilt. Bestilte også bmw scanner 1.4.0 Men har d no spesielt å si om man kjøper den i feks China eller i USA?

Endret av bmw520
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det kunne jeg også tenkt meg å høre fra de som har erfaring med produktet. Original PA Soft koster 650$ mens det florerer av tilsvarende på ebay til et par hundrelapper, både i USA og Kina. Antar de billige er kina-kopier uansett hvor de kjøpes, men hva forskjellen er i praksis er interessant...

Endret av togga
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...