Otis Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Det har ikke noe å si, men det enkleste er å velge den sammen du gjorde under installering av BMW standard tools, fordi den må være der først. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Jeg måtte endre i ediabas.ini til OBD:STD for å få kontakt. Mulig min egen feil under installasjonen, men INPA funker nå. Får se på Rheingold etter jobb Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 11, 2015 Forfatter Share Skrevet August 11, 2015 Jeg har aldri fått til Rheingold på min pc, men nå er den ikke bra nok heller.. Men jeg også fikk melding om at istagui hadde stoppet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Når INPA virker da vil også Rheingold virke, sålenge du ikke har problemer med at ISTAGUI.exe har stoppet da Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet August 11, 2015 Forfatter Share Skrevet August 11, 2015 INPA og alt annet funket hos meg.Konkluderte med at pcen min var for dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hanzhe Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Kanskje dumt spørsmål, men bruker Rheingold noen av systemfilene til standard tools, eller er det helt standalone? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Bruker kun EDIABAS for kommunikasjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Bruker kun EDIABAS for kommunikasjon. Sikkert et dumt spørsmål, men er EDIABAS filene med på Reingold programmet eller må dette innstaleres ved siden av ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Jeg har aldri forsøkt å bruke de EDIABAS filene som følger med Rheingold. Har bestandig installert BMW standard tools først og sjekket at INPA fungerer, før jeg har begynt med Rheingold. Det er BMW standard tools som legger inn INPA, som du igjen overskriver med de filene som ligger i den andre INPA katalogen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 OK, har ikke BMW standard tools på macen så jeg får prøve om jeg får programmet til å gå på maskina med XP, Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 11, 2015 Share Skrevet August 11, 2015 Du kan laste ned INPA pakken som jeg la ut, inni den ligger det BMW standard tools. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekbraute Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Eit kjapt spørsmål: Kva slags håndholdte diagnoseverktøy til under 1000-lappen er det beste til Bmw? Har 98mod e46, så må vertfall fungere på den. Alstå: vil ha eit som fungerer uten bruk av pc. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Carsoft i910 ser jo greit ut. Har ikke testet det selv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Har nå formatert XP pc`n og lagt inn Windows 7 64 bit, men har fremdeles problemer med å få åpnet Rheingold. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekbraute Skrevet August 12, 2015 Share Skrevet August 12, 2015 Ja...nokon som har erfaring med icarsoft i910? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå