Alpejohn Skrevet Desember 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2016 På tlf vel og merke, men den kommer ikke opp på pcen heller.. :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 14, 2016 Share Skrevet Desember 14, 2016 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2016 Det der forstår jeg ikke.. Får bare opp den eine fila jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 14, 2016 Share Skrevet Desember 14, 2016 Sånn da: https://drive.google.com/file/d/0B-5KtFtiv6tFZW5fX2ZUclgwRjQ/view?usp=drivesdk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 14, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 14, 2016 Får beskjed om at det kanskje er slettet, og når jeg opner i ny fane står får jeg opp dette: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 Det er en luring som har satt akkurat den fila som en fil som jeg bryter med opphavsretten på. Så jeg må gjør om noe etterhvert. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 15, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 15, 2016 Hmm.. Men må jeg kjøre denne da? Går ikke og konfigurere dette på andre måter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 Regner med at du kan åpne den ini fila å endre der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 Har nå lastet opp en .rar fil med alt innhold som er likedan som filstrukturen på drive. Den inneholder da alt sammen du trenger. Alpejohn reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 18 hours ago, Otis said: Mange ting er borte i ista kontra dis. I dis kunne man velge alle typer feil å kjøre test på det, mens i ista må det ligge inne feil før man kjøre en test. Mens man kan gjøre enkle ting i ista som å nullstille service enklere i ista, synes jeg. Er du helt sikker på dette? Det ligger godt gjemt, men jeg har fått kjørt alle tester jeg vil egentlig igjennom menyen. Dysesjekk, ABS, katalysator osv osv. Har ikke en BMW om dagen så får ikke vist det heller :/ ligger ikke lett tilgjengelig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 @minim Ganske sikker Men selvfølgelig ikke helt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet Desember 15, 2016 Share Skrevet Desember 15, 2016 Hadde jeg bare husket modulene noen som har Internett der de tar diagnose som vil dele skjerm med teamviewer så jeg kan se? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Desember 16, 2016 Forfatter Share Skrevet Desember 16, 2016 Da har jeg lastet ned den nye rar fila, endelig fant jeg konfigurator fila. Bare av nyskjerrighet, hvor lang tid tar det med dere å kjøre en vehicle test, altså identifisere bilen samt søke etter feil osv? På min diagnosepc (som ikke er den raskeste) så går dette fort 3-5 minutter.. Spesielt når den leser ut "fasta data" eller hva den kaller det.. Det tar evigheter.. Er det rett og slett fordi pcen er for treg? Eller er kommunikasjonen så treg? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
minim Skrevet Desember 16, 2016 Share Skrevet Desember 16, 2016 13 minutes ago, Alpejohn said: Da har jeg lastet ned den nye rar fila, endelig fant jeg konfigurator fila. Bare av nyskjerrighet, hvor lang tid tar det med dere å kjøre en vehicle test, altså identifisere bilen samt søke etter feil osv? På min diagnosepc (som ikke er den raskeste) så går dette fort 3-5 minutter.. Spesielt når den leser ut "fasta data" eller hva den kaller det.. Det tar evigheter.. Er det rett og slett fordi pcen er for treg? Eller er kommunikasjonen så treg? Det er kommunikasjonen som er så treg :/ Bilverden henger igjen på 90 tallet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Desember 16, 2016 Share Skrevet Desember 16, 2016 Ja, det er slik minim sier. Det tar fort 3-5 min. Jeg pleier å ta en diagnose med INPA mens ISTA booter. INPA er kjapp. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå