eirikbg Skrevet Februar 14, 2018 Share Skrevet Februar 14, 2018 (endret) Lastet ned et pdf dokument på siden her og har lagt inn INPA og NCS-Expert. Kopierte over filene som oppgitt, men når jeg starter NCS-Expert så er alt fortsatt på tysk. Hvordan fikser jeg det? (det er kun menyene oppe som er på tysk) Endret Februar 14, 2018 av eirikbg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 14, 2018 Share Skrevet Februar 14, 2018 @eirikbg Det er mulig jeg har lagt ved feil filer for å få alt på engelsk. Dog så trenger du kun forholde deg til laden profil. eirikbg reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eirikbg Skrevet Februar 15, 2018 Share Skrevet Februar 15, 2018 10 timer siden, Otis skrev: @eirikbg Det er mulig jeg har lagt ved feil filer for å få alt på engelsk. Dog så trenger du kun forholde deg til laden profil. Viser seg at det er på tysk i INPA også. Jeg fikk det til med litt google translate 👍 Otis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MäâR*u Skrevet Februar 17, 2018 Share Skrevet Februar 17, 2018 Kikka gjennom tråden etter en løsning men når jeg prøver å extracte Daten filene så blir jeg spurt etter et passord? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Knutmyr Skrevet Februar 17, 2018 Share Skrevet Februar 17, 2018 3 timer siden, MäâR*u skrev: Kikka gjennom tråden etter en løsning men når jeg prøver å extracte Daten filene så blir jeg spurt etter et passord? Står i PDF fila Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
02dag Skrevet Februar 20, 2018 Share Skrevet Februar 20, 2018 Jeg får masse API-0014 feil når jeg bruker inpa mot realtime verdier. Har en E61 m57tu2. tror det er noe feil med noen ipo-filer eller at datenfilene ikke er helt oppdatert. det er ihvertfall det jeg har lest meg fram til på diverse forum. Er det noen som kan bekrefte dette og så forklare meg hva jeg skal gjøre. NCSexpert fungerer bra, selv om jeg skulle ønske at jeg kunne klare å få til å sette ned volumet til PDC. Virker ikke som det går. Kan være at det ikke er mulig på E60/61. Modulfilene som brukes er til E65. Kanskje noe feil med daten-filer også her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MäâR*u Skrevet Februar 24, 2018 Share Skrevet Februar 24, 2018 On 2/17/2018 at 4:36 PM, Knutmyr said: Står i PDF fila Beklager, men jeg må være blind... Kunne du sendt meg det på PM evt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet Februar 24, 2018 Share Skrevet Februar 24, 2018 12 minutter siden, MäâR*u skrev: Beklager, men jeg må være blind... Kunne du sendt meg det på PM evt? bimmers.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjomik Skrevet Mars 6, 2018 Share Skrevet Mars 6, 2018 Hei. Er det noen som kan hjelpe med registrering av batteribytte i Oslo/Akerhus nord? Carly eller tilsvarende? Eventuelt er det noen som selger Carly OBD adapter for ios? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lunda Skrevet Mars 13, 2018 Share Skrevet Mars 13, 2018 On 6.3.2018 at 12.38, bjomik skrev: Hei. Er det noen som kan hjelpe med registrering av batteribytte i Oslo/Akerhus nord? Carly eller tilsvarende? Eventuelt er det noen som selger Carly OBD adapter for ios? Har utstyr til og gjøre det, men ikke gjort det før. Jeg bruker Carly. App finnes til IOS og er trådløst Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sasasa Skrevet April 7, 2018 Share Skrevet April 7, 2018 (endret) Noen som kan fortelle meg hva de betyr? Se bilde. Er en E 65, 06 mod Opplever også det som jeg vil beskrive som delay når jeg gir gass. Går gjerne noen sekunder før den reagerer, og da ender det naturlig nok opp med et lite rykk. Så en med tilsvarende problem her inne. Det viste seg å være lmm. Så tenker på om det kan være det her og. Nylig byttet turbo og da selvfølgelig filter og olje. Nytt filter- og oljeskift etter 100km. Endret April 7, 2018 av Sasasa Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegarlund Skrevet April 28, 2018 Share Skrevet April 28, 2018 Når eg skal konfigurere NCS-expert for å kode chassiet til ein E53 så ligg ikkje "laden.bat" filen inne på "daten" mappa til E53. Eksisterer den ikkje? what to do??! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 28, 2018 Share Skrevet April 28, 2018 Da må du gjøre den jobben manuelt. Mener at det er sgdat og daten du må flytte/kopiere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegarlund Skrevet April 29, 2018 Share Skrevet April 29, 2018 13 timer siden, Otis skrev: Da må du gjøre den jobben manuelt. Mener at det er sgdat og daten du må flytte/kopiere. Da får eg opp beskjed om å skrive inn passord for filene.... som bildet under viser. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 29, 2018 Share Skrevet April 29, 2018 Hvis filene er de jeg har lastet opp så står passordet i pdf fila. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå