jonr Skrevet Januar 29, 2013 Share Skrevet Januar 29, 2013 Awesome, programmerte selv DME i min e46 m3 så sport button har minne, endret temp på LED i speedoen så de er brukbare, og endret litt på pedal sensitiviteten, herlig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen12 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Jada.. Lite spørsmål ang. bytte av LCM.. Jeg har kjøpt ny LCM (brukt) slik jeg kunne få automatiske kjørelys. Har byttet og alt.. Men får ikke programmert om KM og VIN. Jeg har kun ediabas (inpa, nsc expert osv). Har lastet ned TRC filen, men fant ikke noe om vin eller km der inne.. Jeg har denne kabelen: (med overgang til OBD I) Med Bmw Scanner 1.4.0 (demo versjon) får jeg kommunikasjon med modulene, får lest av km og vin som er på modulen.. men får ikke endret denne pga. demo versjon.... Når jeg prøver med fullversjonen får jeg ikke kommunikasjon fordi bmw scanner ikke er klar.. Så; Må jeg ha bmw-scanner software og "hardware" som denne; for å få endret vin og km? ;O Nå virker ikke blinklysene og får opp ørten error messages i check control i speedo så håper på raske svar:D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 demo versjon av bmw scanner? ligger jo flust av versjoner på nett. jeg klarer å endre km stand med min versjon edit: http://www.uobd2.com/service/bmw-scanne ... d-205.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen12 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 demo versjon ja, fra www.bmw-scanner.com 404 på den linken du ga hvertfall =( Hvilken kabel har du da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 jeg får åpnet linken hos meg. http://www.chinaautodiag.com/html/bmw-s ... ad-38.html jeg har den kabelen som følger med og overgang til rund kontakt i motorrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen12 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Får du åpnet http://www.chinaautodiag.com/download/b ... -1.4.0.zip ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 bmwscanner må ha en egen kabel Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kimmen12 Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 og det er kun bmw scanner man kan programmere km og vin i lcm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonr Skrevet Januar 31, 2013 Share Skrevet Januar 31, 2013 Det kan jeg ikke svare på, aldri prøvd det, men PA soft bmwscanner trenger en egen kabel, det funker med demo versjonen med alle kabler, men ikke full versjon Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Du får ikke skrevet om VIN i LCM med diagnose program etter en viss dato på BMW: Slutta rundt E36 tiden. Samme gjelder KOMBI. Får skrevet nye moduler med VIN, men ikke endret gamle. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 demo versjon av bmw scanner?ligger jo flust av versjoner på nett. jeg klarer å endre km stand med min versjon edit: http://www.uobd2.com/service/bmw-scanne ... d-205.html Hvilken modell BMW endrer du KM stand på? Dette går ikke på alle modeller se. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 e39, 97 modell. endret i lcm og ike Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 Okei. Var et skille i 96 på 3 serie så regner vel med at for MY97 så gikk skille på 5ern eller noe sånt. Fordi jeg har hatt alle de programmene som ble nevnt her i stad, og ingen av de klarer å skrive om kmstand\vin pga M30580 chip Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
D.Toft Skrevet Februar 1, 2013 Share Skrevet Februar 1, 2013 meget mulig. kan hende det går fint på alle preface e39 og e38 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 1, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 1, 2013 Jeg har programmert ny lcm til min far, lcm 3. La inn vin og km. Det var en lcm fra facelift. Sent from my HTC Desire HD A9191 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå