nicklas 121 Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Mulig å kode pipe lyd når du åpner og låser bilen med bmw scanner 1.4.0 isåfall åssen ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Mulig å kode pipe lyd når du åpner og låser bilen med bmw scanner 1.4.0 isåfall åssen ? Det er mulig, men du må vel ha alarm sirene også, vis den ikke bruker fløyta.. Det gjøres på zke mener jeg (gm modulen) Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Vet du hva jeg skal huke av der ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Husker ikke ordrett, men heter noe sånt som visible og audiable notification eller noe slikt.. Det gjelder da blinklys og pip når du låser Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Da skal jeg sjekke det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Komfort Skrevet Februar 19, 2013 Share Skrevet Februar 19, 2013 Turbo diesel spørsmål (535d E61): Ladeluft temperatur....denne ligger hos meg på konstant 94,5 grader ved sanntidsmålinger ?? Er det riktig ? Burde den ikke variere mer ? Får ingen feilmeldinger ved diagnose. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 19, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 19, 2013 Den burde vertfall variere ved stor variasjon i ute temperatur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorneoen Skrevet Februar 20, 2013 Share Skrevet Februar 20, 2013 Om noen ønsker digitalt speedometer i BC displayet på sin BMW, så har jeg laget en DIY for dette viewtopic.php?f=1&t=252375 Håper den er forståelig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Trenger litt hjelp etter bruk av BMW Scanner 1.4. Se her: www.bimmers.no/forum/viewtopic.php?f=1&t=252474 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Noen som vet åssen man koder sånn at speila folder seg når man låser og åpner ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 Noen som vet åssen man koder sånn at speila folder seg når man låser og åpner ? Vis det er e39 (ser ikke hvilken bil du har på tapatalk ) så går det ikke sånn uten videre. Du må kjøpe en modul for dette. Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Ja ok. Vet du hva den heter ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kiim Skrevet Februar 21, 2013 Share Skrevet Februar 21, 2013 Ja ok. Vet du hva den heter ? SAM Module, Nicklas, samme som meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet Februar 21, 2013 Forfatter Share Skrevet Februar 21, 2013 E-light module, kjøpes i tyskland. Selges i flere versjoner og med mange funksjoner. Har den billigeste selv for at parklys skal lyse når jeg låser opp bilen. Søk på bmw e-light så tenker jeg du finner siden Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nicklas 121 Skrevet Februar 22, 2013 Share Skrevet Februar 22, 2013 E-light module, kjøpes i tyskland. Selges i flere versjoner og med mange funksjoner.Har den billigeste selv for at parklys skal lyse når jeg låser opp bilen. Søk på bmw e-light så tenker jeg du finner siden Sent from my Nexus 4 using Tapatalk 2 E-light module går vel ikke på speila ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå