Robin L Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 dritfeit farge! gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maloi Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Gratulere med en av de fineste E60 jeg har sett, denne var helt sinnsyk, og fargevalget var absolutt rett!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trojamoss Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Den var griselekker. Virkerlig herlig fargevalg på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Skikkelig flott E60, men trunk lid finisher og M5 speil hadde virkelig gjort susen. Tåkelysinnsatser fra Umnitza du har på plass eller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SofaKingFresh Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 NYDELIG E60! Gratulerer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aplet86 Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Må si det er ganske sprekt gjort og ta en så ny og fin bil orginalt og rett og slett lakkere og bytte ut M-stylingen! Men fy F*** for ett resultat!! All cred til deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mars 29, 2011 Share Skrevet Mars 29, 2011 Herlig bil! Godt jobba Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Takker alle sammen blir nok ikke noe m5 speil nei.. Dyrt:p Tåkelysinnsatsen er fra gs- bildeler.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Morgan GS Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Ble knallfint detta Felgene er GS Evolution II, samt M5 pakka som vi leverer også . fikk se litt bilder under byggingen av denne skikkelig gjennomført og ikke noen snarveier her gitt. Så hadde jeg skulle hatt E-60 nå så hadde jeg ikke nøla så lenge gitt ...hehe . Syntes den ble rå i rød , og heller ikke så mange som blir liker der ute . Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 dyrt med m5-speil`?etter at du har gjort så mye med bilen? hehe Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DanielMK Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Denne var spesiell Og veldig tøff! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Tåkelysinnsatsen er fra gs- bildeler.. Er dette da en replica-pakke fra GS bildeler også..? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 En riktig så lekker E60. De passer Imolarot veldig godt synes jeg. Men synes ikke det svarte taket passet så veldig. Men det er meg det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
baekken Skrevet Mars 30, 2011 Forfatter Share Skrevet Mars 30, 2011 Hele M5 kitet er fra GS-bildeler her ja! Samt felgene som Morgan skriver over her. Syntes ikke speila er så ille siden jeg har lakkert rammen rundt på de, slik at det er svart blank men enig at M5 speil hadde gjort seg Har også sett litt på Hartge leppa som skal sitte under på frontfangeren og bakfangeren, men er ikke billig akkurat Men syntes det ser ganske pent ut Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rayen Skrevet Mars 30, 2011 Share Skrevet Mars 30, 2011 Nydelig bil, absolutt kanon E60. Denne kunne eg tenkt meg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå