Gå til innhold

SS Performance gjør det igjen, 1-serie med E92 M3 motor

Martin-D
 Share

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Synes bilen er helt rå jeg! Skikkelig sleeper!

Men må le litt av SSP som tar æren for å ha bygd bilen..

Enig. Merkelig at de tørr ta credit for slike jobber på den måten de gjør, men det virker jo. De fleste her inne tror jo at SSP lager alle bilene de har for salg selv. For det gjør det jo ikke.. :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes de opptrer dårlig og lite profesjonelt når de tar på seg æren for en bil de ikke har bygget. Men likevel, det blir fort glemt når man ser hva de har i showrommet sitt da :wink: Og at de kan bygge biler er jeg ikke i tvil om, blir stadig imponert over hva SS klarer å prestere og i tillegg få på Norske skilt :wink: De tilfører vår ellers så kjedelige bilpark mange "lyspunkter" :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 10 months later...

Så gjennom siste gatebilbladet nå, og ser en artikkel med denne bilen og tarjei. De bygger mye fete biler, og har uten tvil peil på hva dem driver med! Men de taper seg mye når dem holder på sånn som det her... Det er nesten flaut å lese om "bygget demmes" når man vet at det ikke er dem som har byggd bilen i det hele tatt.

http://www.facebook.com/media/set/?set=a.283391018381188.70169.280955358624754&type=3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner ikke åssen de får godkjent alt jeg:) Dette er jo opprinnelig en 116, etter hva jeg har hørt :)

Dette stiller jeg også spørsmålstegn til.. SS har jo ale sine bygg godkjent ombygde. Mulig det er "enklere" med nyere biler osv. Men synes det er litt rart.. Finnes liksom ingen grenser for hva de har fått godkjent.

Er det så enkelt som å kjøre til Tüv i Tyskland, få papirer på godkjent ombygging, for så å dra hjem til Norge og hente skilt?

Så har de sikkert også gode kontakter og kommunikasjon med statens vegvesen, samt at byggene deres faktisk er gjennomførte og ikke bygd av den gjennomsnittlige "per i kjelleren".

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det går å få godkjent det meste av seriøse ombygginger hvis man tar bilen til Tyskland for en TUV kontroll, problemet er bare at en slik TUV kontroll med papirer fort kan koste 3-400 000,- kr

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...