Gå til innhold

Anbefalte innlegg

• Svar 58
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skrevet

Men dette er ikke eneste bilen de har fått godkjent ombygd med høy effekt.

De hadde vel en E30 M3 godkjent med over 1000hk til salgs for en stund siden?

Om de bygde den selv eller om den også var "kjøpt ferdig" husker jeg vel og merke ikke.

Skrevet
Synes bilen er helt rå jeg! Skikkelig sleeper!

Men må le litt av SSP som tar æren for å ha bygd bilen..

Enig. Merkelig at de tørr ta credit for slike jobber på den måten de gjør, men det virker jo. De fleste her inne tror jo at SSP lager alle bilene de har for salg selv. For det gjør det jo ikke.. :)

Skrevet

Jeg synes de opptrer dårlig og lite profesjonelt når de tar på seg æren for en bil de ikke har bygget. Men likevel, det blir fort glemt når man ser hva de har i showrommet sitt da :wink: Og at de kan bygge biler er jeg ikke i tvil om, blir stadig imponert over hva SS klarer å prestere og i tillegg få på Norske skilt :wink: De tilfører vår ellers så kjedelige bilpark mange "lyspunkter" :)

• 10 months later...
Skrevet
Skjønner ikke åssen de får godkjent alt jeg:) Dette er jo opprinnelig en 116, etter hva jeg har hørt :)

Dette stiller jeg også spørsmålstegn til.. SS har jo ale sine bygg godkjent ombygde. Mulig det er "enklere" med nyere biler osv. Men synes det er litt rart.. Finnes liksom ingen grenser for hva de har fått godkjent.

Er det så enkelt som å kjøre til Tüv i Tyskland, få papirer på godkjent ombygging, for så å dra hjem til Norge og hente skilt?

Så har de sikkert også gode kontakter og kommunikasjon med statens vegvesen, samt at byggene deres faktisk er gjennomførte og ikke bygd av den gjennomsnittlige "per i kjelleren".

Skrevet

Det går å få godkjent det meste av seriøse ombygginger hvis man tar bilen til Tyskland for en TUV kontroll, problemet er bare at en slik TUV kontroll med papirer fort kan koste 3-400 000,- kr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...