-Martin- Skrevet April 6, 2011 Share Skrevet April 6, 2011 Men nå var det vel ikke SS som hadde bygget denne bilen, men Manhart i Tyskland. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Men dette er ikke eneste bilen de har fått godkjent ombygd med høy effekt. De hadde vel en E30 M3 godkjent med over 1000hk til salgs for en stund siden? Om de bygde den selv eller om den også var "kjøpt ferdig" husker jeg vel og merke ikke. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///Naitsirk Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Var ikke akkurat godkjent med 1000hk i vognkortet..men godkjent med s38 turbo var den ja SSP bygde ikke den heller.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
///MoePower Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Ah... My bad Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wendel Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Synes bilen er helt rå jeg! Skikkelig sleeper! Men må le litt av SSP som tar æren for å ha bygd bilen.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind L. Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Synes bilen er helt rå jeg! Skikkelig sleeper! Men må le litt av SSP som tar æren for å ha bygd bilen.. Enig. Merkelig at de tørr ta credit for slike jobber på den måten de gjør, men det virker jo. De fleste her inne tror jo at SSP lager alle bilene de har for salg selv. For det gjør det jo ikke.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Jeg er ikke sint, bare veldig veldig skuffet! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik 90 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Jeg synes de opptrer dårlig og lite profesjonelt når de tar på seg æren for en bil de ikke har bygget. Men likevel, det blir fort glemt når man ser hva de har i showrommet sitt da Og at de kan bygge biler er jeg ikke i tvil om, blir stadig imponert over hva SS klarer å prestere og i tillegg få på Norske skilt De tilfører vår ellers så kjedelige bilpark mange "lyspunkter" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 Var det ikke SS som bygde den 356 Compact'en med V12, heller? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jørgen-A Skrevet April 7, 2011 Share Skrevet April 7, 2011 vet ikke. men di bygde ihvertfall e30n med 1030hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CareTaker Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Så gjennom siste gatebilbladet nå, og ser en artikkel med denne bilen og tarjei. De bygger mye fete biler, og har uten tvil peil på hva dem driver med! Men de taper seg mye når dem holder på sånn som det her... Det er nesten flaut å lese om "bygget demmes" når man vet at det ikke er dem som har byggd bilen i det hele tatt. http://www.facebook.com/media/set/?set=a.283391018381188.70169.280955358624754&type=3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
staM Skrevet Mars 1, 2012 Share Skrevet Mars 1, 2012 Skjønner ikke åssen de får godkjent alt jeg:) Dette er jo opprinnelig en 116, etter hva jeg har hørt Dette stiller jeg også spørsmålstegn til.. SS har jo ale sine bygg godkjent ombygde. Mulig det er "enklere" med nyere biler osv. Men synes det er litt rart.. Finnes liksom ingen grenser for hva de har fått godkjent. Er det så enkelt som å kjøre til Tüv i Tyskland, få papirer på godkjent ombygging, for så å dra hjem til Norge og hente skilt? Så har de sikkert også gode kontakter og kommunikasjon med statens vegvesen, samt at byggene deres faktisk er gjennomførte og ikke bygd av den gjennomsnittlige "per i kjelleren". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tom K Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Det går å få godkjent det meste av seriøse ombygginger hvis man tar bilen til Tyskland for en TUV kontroll, problemet er bare at en slik TUV kontroll med papirer fort kan koste 3-400 000,- kr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erebus Skrevet Mars 3, 2012 Share Skrevet Mars 3, 2012 Fettern til eieren av SS performance jobber i TÜV i tyskland. Det er sånn de gjør dette mulig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå