joergenw Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 føler at det er på sin plass å rose Gsbildeler for meget god kundebehandling. opplevde idag at m-fangeren jeg hadde bestilt kom, men der var desverre en sprekk på rundt 10cm i nedkant av fangeren. pluss at det manglet noen deler som ikke var med i pakken. ringte til GSbildeler for å reklamere på fangeren. det var ingen problem, de sa de skulle sende ny fanger og delene som manglet uten noe om og men! det er hva jeg kaller kundeservice! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Skulle bare mangle... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Skulle bare mangle... Folk er så vant til elendig kunderservice her til lands at alle normale reklamasjoner som går bra er helt utrolig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FredrikE24 Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Jeg er personlig ikke helt fornøyd med GS bildeler for tiden, bare surr har det vært. Har kosta meg et rundt en tusenlapp ekstra pga. dette. Gir meg deler som tilhører en annen kunde, feil i bestillinger så varene hadde jo ikke kommet om jeg ikke hadde fulgt det opp selv. Jeg tror og håper dette har noe med flyttingen til nye lokaler som gjør dette, var fornøyd før hvertfall, så får vi se om det snur Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 prøvde å få pris på service der no. men det var ikke lett. først fikk jeg pris. så var den feil for at de hadde regnet den til feil by, så ville jeg endre noe, (skifte toppdekselpakninger med det samme) og da fant de ikke igjen tilbudet. fant ut at de hadde lagret det på forrige eier. og nytt tilbud har jeg ikke fått ennå. gått snart to uker no. alltid vært bra før men Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ehrnst Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 hehe. skryt til et firma som erstatter en ødelagt fanger ved levering? skulle som sagt bare mangle at det ikke var noe problem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_Niclas_ Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 har beklageligvis opplevd mye surr selv.. deler som ikke blir sendt når de skal, misforståelser i sendinger osv. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Jeg forstår heller ikke hva vi skal synes er så bra med TS sitt poeng? Dette er jo vanlig kundebehandling, det tror jeg 99,99% av norges befolkning mener å. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Har ca kun positive ting å si om GS, men sist gang jeg ringte kundeservice kom jeg til en utrolig frekk fyr.. Er faktisk første gang ila mine 27år at jeg har hissa meg opp på tlf Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Martin- Skrevet April 29, 2011 Share Skrevet April 29, 2011 Finnes det ikke allerede en Ros/Ris-tråd for GS Bildeler her da? Edit: viewtopic.php?f=9&t=182867 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå