*MrB* Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Dette blir neppe noen lang tråd, da jeg ikke har en eneste plan med denne bilen. Kjøpte den "ferdig", akkurat slik jeg vil ha den Bilen er altså en 325i M-tech fra 2008. Bilen har det meste av utstyr unntatt navi. Selv hengerfeste og nedfellbart baksete har den. Noe som gjør dette til en uforskammet praktisk bil... Har tynt med bilder foreløpig, men her er ett: Skal nok få tatt noen bedre etterhvert, når jeg får skilter på den og kan bruke den oftere. kortsluttning reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Grattis med fin bil! Ikke mange av disse med bensin heller.. btw, Nedfellbare bakseter er standard i alle couper.. Bilen er perfekt med disse 19" M sport felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jan Tore Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Der har du nydelig bil med riktig motor. Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vegard Selvåg Hansen Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Gratulerer med pen bil!! I likhet med"kollega"Ellingsen er jeg enig i at de M-felgene kler E92 godt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Ok. Jeg visste ikke at nedfellbart baksete var standard på alle. Var ikke sånn på E46. Godt fornøyd med felgene ja. Synes de kler bilen godt. Bensinsekser var forøvrig et fullt bevisst valg Så og si alle E92 her i landet er jo 320d, så da måtte jeg finne på noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orjan Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Gratulerer med nydelig bil Eneste tipset til "modifisering" er LCI-baklykter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ingard Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Bra at noen holder seg unna de forferdelig dieselbilene.. "Litt" småsjalu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Gratulerer med en nydelig coupe. Akkurat en slik jeg var på jakt etter før jeg fant Z4en. (hvis det ikke er autolat da) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
benger Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Nam Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Nydelig bil! Står på min liste over mulige fremtidige kjøp Tipper den motoren passer bilen perfekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 3, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 3, 2011 Hyggelig at bilen falt i smak Veldig fornøyd selv så langt i hvertfall. Har dessverre fått kjørt den altfor lite foreløpig, men motoren virker sterk og forholdsvis frisk, til tross for en uvant tung utveksling. Dette er jo en 3-liter, så momentet er bra. (270nm@2400rpm). Legger forøvrig merke til at denne motoren er merkbart røffere i gange og eksoslyd enn de gamle M52 og M54-motorene. Minner i grunnen mer om M50, uten at det er noe negativt. Bilen har (selvsagt) man gir. Skulle gjerne hatt en farge på den (og da aller helst rød), men som bruktbilkunde får man aldri 100% treff på kriteriene. Jeg "kompenserer" med en litt spesiell interiørfarge: Sadelbrunt, i kombinasjon med antrasitt (også i taket). Selv synes jeg det er skikkelig stilig, men det er nok delte meninger der. Det er vanskelig å gjengi denne fargen på bilde, men skal nå prøve meg litt senere likevel. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Henrik K Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Sadelbrunt interiør og manuell kasse... blir jo bare bedre og bedre dette Ser frem til bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Bilen har (selvsagt) man gir. Skulle gjerne hatt en farge på den (og da aller helst rød), men som bruktbilkunde får man aldri 100% treff på kriteriene. Jeg "kompenserer" med en litt spesiell interiørfarge: Sadelbrunt, i kombinasjon med antrasitt (også i taket). Selv synes jeg det er skikkelig stilig, men det er nok delte meninger der. Det er vanskelig å gjengi denne fargen på bilde, men skal nå prøve meg litt senere likevel. Puh, godt den var manuell Og da steg bare bilen din ørten hakk på min elskskala når jeg leste sadelbrunt. Det er jo bare griselekkert! Jeg sikla lenge på en svart 325ci med slikt interiør som lå veldig lenge på finn.no Men minuset med den var ingen M-pakke utvendig og heller ikke M-ratt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
H-F Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Ok. Jeg visste ikke at nedfellbart baksete var standard på alle. Var ikke sånn på E46.Godt fornøyd med felgene ja. Synes de kler bilen godt. Bensinsekser var forøvrig et fullt bevisst valg Så og si alle E92 her i landet er jo 320d, så da måtte jeg finne på noe annet. flott bil. viktigste er uansett å ha 6er jeg var og bevisst på at jeg IKKE skulle ha 4syl bmw coupe. DieselVegard reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EasyL Skrevet Mai 3, 2011 Share Skrevet Mai 3, 2011 Det er virkelig drømmebil. E92 med M sport ser råflott ut. Saddlebrunt er også deilig. Tøft at noen fortsatt kjøper 6'er bensin MER BILDER! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå