Gå til innhold

suspekt e36 318is på finn.no

Dal-z
 Share

Anbefalte innlegg

ringte og snakket med han nå, motoren er ikke byttet og bilen er nesten ikke brukt. service hefte følger med men er ikke orginal. bilen ble godkjent igår ifølge eier med null feil. eksosen er også original!!!

fyren jeg snakket med først var sønnen som knapt kunne norsk og ga røret videre til faren som ikke ville snakke med meg fordi jeg ringte fra skjult nr.

enten så er de dumme og har blitt lurt selv eller så leker de smart og prøver å lure noen andre.

tror denne har rullet godt over 250 000km og de leker smarte.

og til deg ZhilleN, jeg er selv fra India og hater svindlere og har selv blitt lurt av en NORSK kar!

og har vært vitne til to nordmenn som prøvde å selge kameraten min bil med gåen topp og 60 000 tilbakestilt!

så ikke kom her og fortell at nordmenn er ærlige.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 62
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nok av vrakede biler gjenoppbygd

Og det er feil fordi ?

Fordi det dessverre altfor ofte er rimelig dårlig arbeid.

Klipp og lim,med to tonn sparkel på toppen er ganske langt fra en hel bil,noe mange av disse blir presentert som.

Kjenner til mange fine gjenoppbygde biler,men dæven,for noen horrible eksempler jeg har sett også.

Ikke alle som er like seriøse,for å si det forsiktig.

Det har jo ingenting med at vrakede biler blir oppbyggd å gjøre.

Men med vedkommende som gjør jobben, enten bilen er vraket eller ei.

Tro meg har sett mer enn nok av dårlig arbeid, men betyr ikke at det er feil å bygge på "vrak" av den grunn..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ringte og snakket med han nå, motoren er ikke byttet og bilen er nesten ikke brukt. service hefte følger med men er ikke orginal. bilen ble godkjent igår ifølge eier med null feil. eksosen er også original!!!

fyren jeg snakket med først var sønnen som knapt kunne norsk og ga røret videre til faren som ikke ville snakke med meg fordi jeg ringte fra skjult nr.

enten så er de dumme og har blitt lurt selv eller så leker de smart og prøver å lure noen andre.

tror denne har rullet godt over 250 000km og de leker smarte.

og til deg ZhilleN, jeg er selv fra India og hater svindlere og har selv blitt lurt av en NORSK kar!

og har vært vitne til to nordmenn som prøvde å selge kameraten min bil med gåen topp og 60 000 tilbakestilt!

så ikke kom her og fortell at nordmenn er ærlige.

Nei, men flere utleninger som gjør faenskap her i Norge enn vi nordmenn selv, ser jo bare det når det er drap, tyveri osv.. Ikke ofte det er noen nordmenn akkurat, og her i akershus har det vært utleninger og stjelt fra hus til hus så vet ikke jeg..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er du virkelig fuckings frekk eller ZhilleN???

Er du klar over at det er faktisk tyskere som har bygget BMW,som du og vi andre kjører rundt i ??Er ikke det en utenlandsk bil??,er ikke norge som har bygget de bilene iallefall..

Jeg selv er en fuckings utlending.Har også blitt lurt en gang av en NORSK selger.Men tok rotta på han ved å få retunere bilen tilbake med advokat i ryggen.Så kom ikke her å si en dritt du..

Ca 1 år tilbake så hadde jeg to dritt unger på 18-19 år i gården min,som virkelig hadde lyst på felger og anlegg fra bilen min.Kl var vel en ca 0100 på natta.Bilen stod ute den natta,siden den andre bilen stod i garasjen pga noe jobbing på den.Ute sensor lampen kom på,bikkja begynte å bjeffe.Slapp bikkja ut,og hørte mye høyere bjeffing.Jeg og kompisen min løp ut i sokkene bare.Og vettu hva,der stod det to hvite gutter,ja nordmenn.Rett inn i garasjen,ga de så jævlig mye juling,sendte de ut etter 10 min,og da var de mer blå og røde i trynet..Og dette var faktisk nordmenn.Har du noen gang hørt om indere,pakkiser,kurdere osv rundstjele andre sin hus???

Tenk på meg da,jeg jobber som alarm montør i securitas direct,tenk om jeg rundstjeler alle de kundene jeg er hos..

Så get a life,fuckings taper ZhillerN

Og en annen ting,det er ikke pakkiser,indre,kurdere u name it som drar rundt til folk å stjeler.Det er faktisk øst europere,polske osv som gjør det.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og en annen ting,det er ikke pakkiser,indre,kurdere u name it som drar rundt til folk å stjeler.Det er faktisk øst europere,polske osv som gjør det.

Er ikke alle de overnevnte der oppe utlendinger da?

Folk må slutte å være så hårsår.. ZhilleN har ikke nevnt noe om hudfarge heller.. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jo alle er det Frode,er ikke det jeg skriver.

Alle her skjønner hvem dette er hintet mot??

Hvor ofte møter man på en polakk som driver med kjøp&salg av biler???

Er stort sett indre,pakistanere og noen muligens kurdere/iranere.

Så det vil liksom si at alle skrur tilbake km tellerne da?,eller at de stjeler biler fra helt uskyldige mennesker.

Jeg driver litt selv med kjøp&salg av biler sånn på hobbie basis.But hell no om jeg skrur tilbake km telleren,eller kaster på litt sparkel over rust og litt lakk..Har en jævlig god kompis som er pakistaner,han har holdt på i over 20 år++,har eget firma på strømmen.Han har en bror som jobber på stenshagen lillestrøm som tekniker.Til å med de hater sånt dritt.Så alle er ikke like nei.

Og nei jeg er ikke hårsår,men ZhillerN har visste en skikkelig negativ holdning generelt til utlendinger,er ikke første gang jeg leser et av hans usmaklige innlegg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, men flere utleninger som gjør faenskap her i Norge enn vi nordmenn selv, ser jo bare det når det er drap, tyveri osv.. Ikke ofte det er noen nordmenn akkurat, og her i akershus har det vært utleninger og stjelt fra hus til hus så vet ikke jeg..

Jeg er veldig enig med deg i denne påstanden her! Vi har sluppet inn alt for mye dritt i dette landet, er jo alltid en "med utenlandsk opprinnelse" som etterlyses etter at noe kriminelt er gjort. Mange nordmenn er kjeltringer, det er det ikke tvil om men det som provoserer er dem som kommer hit til landet vårt og tror de kan gjøre hva faen de vil :x

En annen ting som irriterer meg noe jævlig er alle disse innvandrerene som nesten ikke kan norsk, men selge ting skal de absolutt gjøre. De tror alltid vi nordmenn er ute etter å lure dem og diskuterer å lager konfikter i absolutt alt.

Og BMW cab:

Hva i allverden feiler det deg, hvorfor klikker det alltid under de svarte krøllene på pakkiser når nordmenn kommer med slike bemerkninger. Er det så ille å høre på så har du vel ett hjemland å reise til, eller var nordmenn ikke så ille likevel. Også må du lære deg å skrive ordentlig norsk! etter å ha sett din bruk av tegnsetting og .... ganger Fuckings så sitter jeg igjen med ett intrykk at du er som svar....er flest, IQ som en middels Paradise Hotell deltaker.

Har ingenting i mot skikkede innvandrere som jobber og integrerer seg i den norske kulturen, de er heller ett friskt pust å vårt ellers så triste mangfold. Men dem som ikke holder seg på riktig side av loven, eller som vil bygge moskeer og tviholder på å pakke inn kjeringa i laken kan dra seg tilbake der dem kommer ifra!Faens pakk :evil:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit vi innvandrere stjeler og skrur tilbake km-stand og er i avisa...er vel kun fordi dere etnisk hvite er opptatt med incest og å drepe deres egne mødre og krangle med fedrene deres fordi dere får for lite arv, og for sent...

Se på innlegget mitt med en klype salt i rasshølet deres! Alle nasjonaliteter og raser har visse ting de er "kjent" for...Og det vil alltid være folk som misliker en annen religion, utseende, politisk ståsted etc... Jeg selv har blitt lurt en del ganger ved bilkjøp, og det har ALLTID vært en etnisk hvit person som har lurt meg (med unntak av en kurder som solgte meg min forrige e38) Men å si at alle er kriminelle av den grunn blir feil! Men er vel egentlig media som har skyld i dette...En innvandrer kjøper seg fet bil med null inntekt er forside materiale... mens en etnisk norsk person, som dreper sin egen familie etter å ha voldtatt dattera er kun en notis-overskrift... forskjellene er enorme innen for mediabransjen... Men hey...if the shit sells...sell it before itt smells.... Jeg er faktisk ganske lei visse personers etniske-renhets teorier her på forumet (ja jeg har MANGE uenigheter her med mange men man kommer seg over det) men visse innlegg og utsagn i denne tråden er litt vel overkill, inkludert det første avsnittet jeg skrev i dette innlegget...

Akkurat nå er jeg dritforbannet over en ETNISK HVIT NORDMANN som urinerte på bakdøren på bilen min, midt i oslo sentrum. Og jeg kan love dere at jeg faktisk ble den "utlendingen på vg-forsiden" når jeg så det, og jeg angrer faen ikke ett sekund på det jeg gjorde (hva som skjedde trengs ikke utlyses her :lol: )

Anyway, nå er jeg drittrøtt, dama har bursdag idag, og jeg må opp tidlig, så dere får krangle videre whiteys and darkies :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Uten å ta stilling til den aktuelle bilen er det helt klart en utfordringen at det nettopp ikke bare er teorier og myter at ikke-vestlige innvandrere er overrepresentert i kriminalstatistikkene.

Iht. SSB´s offentlige statistikker (altså Statistisk Sentralbyrå) er over 40% av de innsatte i norske fengsler til enhver tid utlendinger. Over 70% av disse innsatte soner dommer for alvorlige forbrytelser (dommer på et år eller mer). Ikke-vestlige innvandrerne er representert i kriminalstatistikken, relativt til størrelsen på sin egen befolkningsgruppe, med nesten dobbelt så mange siktelser. Ca. 10% av etniske nordmenn blir på et eller annet tidspunkt siktet for en forbrytelse. Tilsvarende tall for ikke-vestlige innvandrere er 17%.

Ikke-vestlige innvandrere er også overrepresentert blant fågangslovbryterne og de mer aktive lovbryterne. På noen områder innen kriminalstatistikken er forskjellen på etniske nordmenn og ikke-vestlige innvandrere enorme. Innvandrergutter mellom 14 og 17 år begår ran og utpressing hele 20 ganger så ofte som tilsvarende gamle etniske nordmenn.

I gjennomsnitt begår innvandrermenn 2,5 ganger så mange voldsforbrytelser som etniske nordmenn. Dette tallet er ekstra høyt fordi en større andel av innvandrerne er unge - og dermed i alderen hvor flest begår voldshandlinger. Gjennomsnittsalderen på ikke vestlige innvandrermenn i Oslo er 29 år.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

greit vi innvandrere stjeler og skrur tilbake km-stand og er i avisa...er vel kun fordi dere etnisk hvite er opptatt med incest og å drepe deres egne mødre og krangle med fedrene deres fordi dere får for lite arv, og for sent...

Hehe nå skal vi vel være litt forsiktige med å prate for mye om drap og incest når vi kommer fra Pakistan ? Det er vel ganske vanlig å gifte seg med nære slektninger i Pakistan, det er vel også ganske vanlig å kaste syre i ansiktet eller sette fyr på jenter som ikke gjør som mannen befaler ;) , men nå er det jo ikke det denne tråden handler om......Det er klart det finnes nordmenn som jukser og juger ved kjøp og salg av bil, greia er vel heller den at utenlandske bruktbilselgere har kanskje en tendens til å strekke strikken litt lenger enn det vi norske "svindlere" gjør, dette har sikkert noe med kultur og opprinnelse å gjøre.

Jeg var selv i Drammen for å se på en E36 cab for et par år siden, anonsen på finn.no sa at lakken var nydelig, faktisk så nydelig at det ikke kunne sees på bildet, reiste fra Halden til Drammen for å se på bilen som viste seg å være et vrak med 4 speilblanke dekk, mengder av gummi i hjulhusa bak, bilen var blank i lakken men det så ut som om den hadde kjørt igjennom en tysk piggtrådsperring under krigen, dessuten var den full av småbulker og det hørtes ut som om det var en bøtte med løse skruer i motoren når jeg starta den, mannen med turban mente den var 100% strøken, så svindlere finnes i alle farger og fasonger :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er veldig enig med deg i denne påstanden her! Vi har sluppet inn alt for mye dritt i dette landet, er jo alltid en "med utenlandsk opprinnelse" som etterlyses etter at noe kriminelt er gjort. Mange nordmenn er kjeltringer, det er det ikke tvil om men det som provoserer er dem som kommer hit til landet vårt og tror de kan gjøre hva faen de vil :x

En annen ting som irriterer meg noe jævlig er alle disse innvandrerene som nesten ikke kan norsk, men selge ting skal de absolutt gjøre. De tror alltid vi nordmenn er ute etter å lure dem og diskuterer å lager konfikter i absolutt alt.

Og BMW cab:

Hva i allverden feiler det deg, hvorfor klikker det alltid under de svarte krøllene på pakkiser når nordmenn kommer med slike bemerkninger. Er det så ille å høre på så har du vel ett hjemland å reise til, eller var nordmenn ikke så ille likevel. Også må du lære deg å skrive ordentlig norsk! etter å ha sett din bruk av tegnsetting og .... ganger Fuckings så sitter jeg igjen med ett intrykk at du er som svar....er flest, IQ som en middels Paradise Hotell deltaker.

Har ingenting i mot skikkede innvandrere som jobber og integrerer seg i den norske kulturen, de er heller ett friskt pust å vårt ellers så triste mangfold. Men dem som ikke holder seg på riktig side av loven, eller som vil bygge moskeer og tviholder på å pakke inn kjeringa i laken kan dra seg tilbake der dem kommer ifra!Faens pakk :evil:

Endelig noken som får sagt det!

Har for all del ingenting imot innvandrere som kommer inn, prøver få seg jobb og holder seg unna gjenger, dop, osv. Men derimot dei som kjem her og trur at en kan gjere NETT so en vil, då går da faen meg ei grense, en kjem ikkje inn i et nytt land, får diverse gratis ting og misbruker det!! Sånne burde fått et hardt spark i ræva og rett ut av landet. Og sjølvsagt er det nordmenn som gjer ting gale, har veldig mykje imot dei og, men vi må isåfall feie vår eiga dør før vi tar inn fleire utbrudd i samfunnet.

Men burde vel sette en strek over den saken..

Tilbake til bilen så er det vel ingen som trur den har gått 36'. Og er forferdelig irriterende med folk som stiller tilbake km-stand på biler!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har heller ikke sagt det er alle utleningene som gjør faenskap, de som ikke gjør en dritt av kriminalitet og vil jobbe, det er helt greit, men de som kommer for og lage helvette, blir sendt rett i norsk fengsel, og ja dem har det vel som prinsessen på erten der inne, i forhold til det de hadde hatt utenfor, det som provoserer meg mest, jeg sikter ikke bare til pakkisland og det neddi der!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive

• Opprett ny...