ParamedicX5 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Endelig er den her og fikk den ut fra forhandleren i dag (søndag) - topp service på Bilia Hønefoss (Helge). Mere info og bilder kommer, men kort fortalt : 2011 BMW 520DA (Sportsaut) F10 - 21" OEM BMW Hjul - M-pakke - Takluke - Skinn - +++++ Her er noen bilder (tatt før jeg kjørte den inn i garasjen): Flere og bedre bilder kommer - disse tatt utenfor forhandleren i dag (i regn) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Saltkjelen Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Her er det bare å gratulerer deg med en grom F10. Det skal imidlertid bli spennende å se hvor lenge du kommer til å beholde denne (ref. bilbyttene tidl. ). 21" sitter som et skudd på F10 og det eneste som trengs nå er et senkesett.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Her er det bare å gratulerer deg med en grom F10. Det skal imidlertid bli spennende å se hvor lenge du kommer til å beholde denne (ref. bilbyttene tidl. ). 21" sitter som et skudd på F10 og det eneste som trengs nå er et senkesett.. Det er bare såvidt d er plass til de hjula, så senk skal sees ann... Bilde lyver litt, den ser ikke så ille ut, så tror jeg ikke senker den (enda). Jeg er medisinert for bilbytte - har ikke byttet på nesten ett år Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ogee1 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Flott bil, og fine felger! Det er bare såvidt d er plass til de hjula, så senk skal sees ann... Blir det noe mindre plass hvis du senker bilen? Blir ikke vandringen tilsvarende redusert, så det går opp i opp? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Flott bil, og fine felger!Det er bare såvidt d er plass til de hjula, så senk skal sees ann... Blir det noe mindre plass hvis du senker bilen? Blir ikke vandringen tilsvarende redusert, så det går opp i opp? Skeptisk... Vil nok undersøke litt først. Ser at Hartge har kommet med ett sett. Kanskje det blir montert - men vil forsikre meg om at det går. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Søreng Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Gratulerer med flott bil. Har du valgt med EDC eller M-sport understellet? Spør da dette har innvirkning på høyden på bilen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Synes ikke den trenger senk jeg. Satt som en kule med de hjulene der. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Gratulerer med flott bil.Har du valgt med EDC eller M-sport understellet? Spør da dette har innvirkning på høyden på bilen. M-Sport understell... Fikk ikke "specket" bilen selv, da jeg kjøpte en lagerbil for en svært redusert pris. Så har noe utstyr jeg ikke "trenger" og endel jeg savner - men sparte 75.000,- og d er penger d Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fredrik Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Husk at rulleomkretsen ikke må avvike mer enn +/- 5% fra originalt. Hvis det ser OK ut med 21" felger uten senk burde det faktisk ikke se så aller værst ut med 18/19" felger uten senk også. Står F10/11 relativt lavere originalt enn f.eks E60/61? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenglen Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Gratulerer! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ParamedicX5 Skrevet Mai 22, 2011 Forfatter Share Skrevet Mai 22, 2011 Husk at rulleomkretsen ikke må avvike mer enn +/- 5% fra originalt. Hvis det ser OK ut med 21" felger uten senk burde det faktisk ikke se så aller værst ut med 18/19" felger uten senk også. Står F10/11 relativt lavere originalt enn f.eks E60/61? La ut bedre bilder nå - synes det ser OK ut ja. Jeg synes den ser lav nok ut - men...kan jo alltid bli lavere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ferrek Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Gratulerer med en veldig fin bil! Er det 163 hk eller 184? Fint å lese at du fikk god service på BMW-avdelingen i Hønefoss, det gjorde ikke jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreas123 Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 520d med dobbel eksos ? 6er i disse nye? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Telcontar Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Tøff bil og herlige felger, Starspoke 128. Håper jeg skal ha de samme på min bil neste år (19" versjonen). Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E.H.D Skrevet Mai 22, 2011 Share Skrevet Mai 22, 2011 Grattis med flott F10, det er vel Spacegrå. Jeg er vel den største fan'en av 21" på F10, men jeg synes ikke de 128 felgene passet så godt. Litt på grunn av innpresset som jeg antar er ET24, og det at de ser ut til å ha for store dekk med 35 og 30 profil , når det bør være 30 og 25 profil. Jeg synes orginale 21" felger fra F01 og F07 ser bedre ut på F10, f.eks 21" 311 felger med rett profil slik som på denne. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå