spruddel Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Vasket bilen min og Robkil sin E23 732 da jeg måtte kjøre den hjem igår. Så håpe han blir litt glad for det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FTE Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Byttet radiator. Og vasket da.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Dro av Rieger bakfangeren idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Kanskje like greit det Zhillen? Jeg bytta bremser på den lille røde i dag. Fra dette: Til dette: Z4 3.0SIXI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Bygde E46n om til SUV i dag, dvs satt på 20-tommere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZhilleN Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Jesus, hva er det for no felger?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Gjorde ferdig motorbyttet! Lufta kjølesystemet, strammet til boltene i toppen, fylte girkasse- og servo olje til riktig nivå, og ga den en lang og fin luftetur etterfulgt av vask! Knuste også de fæle biltemakapslene som fulgte med bilen. Det ga en slags sterk indre ro.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lars89 Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 No jalla krom-greier som jeg har lakka. Tror det egentlig er en SUV-felg for har sett de på endel suv/pickuper. Aner ikke hva de heter. De er bare 8,5x20 så er alt for tynne. Kommer skikkelige 18/19 om ikke så lenge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gallay Skrevet April 21, 2012 Share Skrevet April 21, 2012 Prøvd å starte bilen som normalt, men det gikk f*** meg ikke i det hele tatt, sitter uten bil for tiden nå Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lommelom Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 I dag har jeg ikke gjort en drit. Kun alkohol Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
haybimmsen Skrevet April 22, 2012 Share Skrevet April 22, 2012 Polert en felg til:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jon///M Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 ikke noe i dag, men lørdag og søndag derimot skiftet radiator, radiatorslanger, termostat, termostathus, vannpumpe, pakkninger til dette, pakkninger til innsug, byttet ut m-tech understellet til coilovers, monterte sommerhjulene og vasket den Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
evi Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 La over til sommerhjul i går og tok av igjen toppen i dag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasset Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 satt på svarte nyrer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lasset Skrevet April 23, 2012 Share Skrevet April 23, 2012 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå