Gå til innhold

Hva gjorde du med din bil idag?

mudbug
 Share

Anbefalte innlegg

Satt bilen på jekk, idet jeg tok av høyre bakhjulet så gikk bilen i bakken slik at den satt på bremseskjold igjen. Første tanken var "oh shit, nå skal hele dr***** repareres!", men til min stor overraskelse var bilen helt OK! :)

2. Tok diagnose idag på GS-bildeler Trondheim fant 3 små feil, som skal fikses snart.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Byttet bremseklosser , en bærearm , en lenkearm og et motorfeste så nå er det stille i fronten igjen :-D. Fikk en buss i siden på lørdag så da blir det vel en tur innom takstmannen til uka .

Håper på høy takst og kontantoppgjør :-D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har demotert luftfilter, klimafilter, coiler og gasspjeldhuset (svensk haynesbok)i dag. Til helgen går insugsmanifoilen og eksosmanifoilen håper jeg, og så er det straka veget til toppakningen (tror jeg). Første gang jeg skrur toppakning, så det tar tid,tid, tid. :roll:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tok å fjernet de råtne høytalerne i bilen, og byttet de ut med noe bedre, og satt inn basskassa igjen uten kondensatoren (siden den dreiv å tappa batteriet sist)

så nå er det grei musikk igjen i bilen :)

tok og å bytta sensoren til spylerveska, men den "nye" funka ikke den heller :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke gjort noe på min bil i dag, men har satt i ny CD-spiller på en E36 i dag. Virker som om jeg må få byttet kobling til antennekabelen. Fikk ikke inn annet enn Radio Moss, og selve koblingen falt omtrent fra hverandre. :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...