Dansken89 Skrevet April 5, 2013 Share Skrevet April 5, 2013 Så ikke ut som en videre enkel jobb Vi får se hittil så Sent from my TIG welder using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John Kr Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Testet sommerdekkene, bra tur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mantis Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Faen hvor bor dere!? Her kom det selvfølgelig mer snø i natt. Og jeg bor på en plass som har 2-4grader i gjennomsnitt gjennom vinteren. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MariusW Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Her er vi nært å slå snørekorden i 1997 ikke noe sommerdekk her i gården nei! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet April 6, 2013 Share Skrevet April 6, 2013 Satt prøveskilt på sommerbilen ifrå kl 00.00 inatt som var. Ca 15 min før eg hadde lov og kjøre kom snøen for fullt! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Fikk testet den nymonterte iDrive-en i 1-serien. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ktm-exc125 Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 i dag har jeg endelig fått fyr i e30 etter karros bytte finni ut att det er ikke bare bare å bytte hele ledningsnettet! neste gang blir det sprut i stede! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KBF Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 Bytta pollen filter og montert shadowline grill på bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
adne95 Skrevet April 8, 2013 Share Skrevet April 8, 2013 rensa alt av filter, vaska bilen utvendig og litt innvendig, sletta feilkoder (lambda-sonde som kødder av og te), fått den på bukk og skrudd av deksler under for å se etter rust - ingenting under! meeen begynt i 3 hjulbuer i løpet av vintern og panser+bakluke :S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Alpejohn Skrevet April 9, 2013 Share Skrevet April 9, 2013 Fikk bilen igjen fra EU. En 2´er feil, som jeg kunne unngått om jeg hadde gadda og jekka opp bilen og justert håndbrekket i steden for og gamble og justetre i midtkonsollen..... But but, kunne vært verre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 satt inn dynavin klone digg <3 Testa mot en ordentlig dynavin og klonen er faktisk raskere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
John90 Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Montert led parklys i AE og tåkelys på e61'en Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvasi Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Prøvde på noen hjul det bare var å skrinlegge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Simen! Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 Hehe, ble litt "traktor-style" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Goggjack Skrevet April 11, 2013 Share Skrevet April 11, 2013 hvilken bil kommer de felgene fra ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå